Det er jo ubrukelig.
Om det er normalen kan man heller legge ned tjenesten.
Legger man ned anekdotiske bevis fra flyprat som avgjørende for nedleggelse av tjenester, burde vel store deler av hele verden vært lagt ned allerede.
Legger man ned anekdotiske bevis fra flyprat som avgjørende for nedleggelse av tjenester, burde vel store deler av hele verden vært lagt ned allerede.
(...) når jeg har kontaktet SAS på chat har jeg bare fått beskjed om at jeg må ringe
Chat har fungeret fint tidligere, men de seneste par uger har det været meget ustabilt.
Ventede selv i omkring 1 timer som nr. 8 i køen, hvor intet skete. Opgav til sidst og ringede. Her blev sagen løst på 2 min.
Kan selv bekrefte dette. Prøvde meg på chatten på formiddagen i dag, men etter at jeg hadde venta i kø i 5-10 min uten bevegelse (nr. 25 i køen) ga jeg opp og ringte i stedet. På telefon fikk jeg svar etter rundt ti sekunder!
Kan selv bekrefte dette. Prøvde meg på chatten på formiddagen i dag, men etter at jeg hadde venta i kø i 5-10 min uten bevegelse (nr. 25 i køen) ga jeg opp og ringte i stedet. På telefon fikk jeg svar etter rundt ti sekunder!