• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Erfaringer med Royal Jordanian?

OEH

ScanFlyer Gold
Noen som har reist med RJ? Skal til Hong Kong på nyåret, og ser at de er en god del billigere enn europeiske og asiatiske selskaper i J, faktisk er selskaper som BA, CX, LH, LX osv nesten dobbelt så dyre. Riktignok er det en melkerute med 3 stopp, men likevel.
Hadde vært spennende å prøve noe nytt.
 
Har ikke flydd dem selv, men har lest endel trip reports og det virker som de har et meget bra produkt, spesielt i C.
Ta en søk på tripereports- seksjone på flyertalk og airliners.net. Maten skal vissnok være på nivå med det andre serverer i F.
 
Noen som har reist med RJ? Skal til Hong Kong på nyåret, og ser at de er en god del billigere enn europeiske og asiatiske selskaper i J, faktisk er selskaper som BA, CX, LH, LX osv nesten dobbelt så dyre. Riktignok er det en melkerute med 3 stopp, men likevel.
Hadde vært spennende å prøve noe nytt.

Spennende! hadde jeg hatt tid til det hadde jeg muligens vurdert et slikt alternativ mens jeg var på reise. Hva er routingen?
 
Spennende! hadde jeg hatt tid til det hadde jeg muligens vurdert et slikt alternativ mens jeg var på reise. Hva er routingen?

Routingen blir LHR-AMM-BKK-HKG. Kunne også flydd via AMS eller FRA, men A330 med flatsenger frister mer enn A319/20 som de bruker ellers i Europa.
 
Back
Top