• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hong Kong/Bangkok/Krabi - februar 2009

I følge Thai sine nettsider så blir det 777-200/300 på BKK-KBV og Airbus A300-600/600C på veien tilbake til BKK :)
 
Greit med deres A300-600 også. Greit å få med seg en flytype som snart er historie !:rolleyes: Har fløyet begge med TG.. Og de bytter vel også i siste øyeblikk, som en gang med meg..
 
Kjempemoro å få med seg begge flytypene - og interessant å se hvordan de bruker dem på korte avganger som dette. Fløy selv A300-600 med Garuda Indonesia, men det er lenge siden.

Lufthansa flyr A300-600 i Europa - og det må jeg få med meg før det er for sent!
 
Thai har jo ikke mange fly som ikke er widebody uansett. Reiste selv med 747-400 BKK-CNX søndag, 1 times flytur.
 
Tripreports kommer innimellom litt avhengig av tilgang til PC og nett :)

Med Opera Mini på min Nokia N95 8GB så skal det vel være muligheter for i alle fall små tekstrapporter underveis.

Så får vi krysse fingrene for at OSL takler snøværet som er meldt i morgen og at vi kommer oss nogenlunde i rute avgårde til LHR :)

Virker som det er dårlig belegg på Economy Extra og Biz på lørdager (av naturlige årsaker sikkert...) Jeg har fått holdt av 3F.
 

Attachments

  • ScreenShot007.jpg
    ScreenShot007.jpg
    182.9 KB · Views: 65
Last edited:
Back
Top