Erfaringer med Club Carlson

Status
Not open for further replies.
Noen som har gode erfaringer med Radisson Blue på værnes? skal dit snart

Mulig de har utvidet, men tidligere var det ikke engang trimrom her. Hjørnerommene er Businessclassrom og bittelitt større enn de andre rommene. Ingen suiter.Genialt å gå tørrskodd til terminalen.

Det var jo litt kjipt å høre, men takk for svar! :)

Kanskje jeg får noen EBpoeng per natt pga booking via SAS?

Note! Hotel reservations made through SAS website is considered as Third party website. In order to earn EuroBonus Extra points, please make your reservation direct with Radisson Blu.

Noen som har gode erfaringer med Radisson Blue på værnes? skal dit snart

Syntes dette hotellet stort sett er veldig bra. Har bodd der 4 ganger, oppgradert til biz rom 3 ganger som CC Gold og Concierge. Den 4. gangen funket stort sett ingenting, skyldes nok en svært uerfaren trainee i resepsjonen...

Takk. Jeg bruker å spørre om jeg ikke blir oppgradert, og som regel så fungerer det siden den som står i resepsjonen som regel har glemt å sjekke status på medlemskap eller noe i den duren. Nå ankommer jeg ganske sent så jeg håper å få det beste som er igjen den kvelden ;)

Takk. Jeg bruker å spørre om jeg ikke blir oppgradert, og som regel så fungerer det siden den som står i resepsjonen som regel har glemt å sjekke status på medlemskap eller noe i den duren. Nå ankommer jeg ganske sent så jeg håper å få det beste som er igjen den kvelden ;)

Be om rom med utsikt over rullebanen....da putter de deg inn på 501 -beste rommet de har og mitt "hjem" der 😉😄😄

Har bodd der tre ganger med status. Aldri fått noe som helst der, verken oppgradering eller gave. Litt i samme kategori som Skandinavia i Oslo, der jeg 100% av gangene har fått rom rett ved heisen og aldri fått noen gave.

Hotell: Radisson Blu Royal Garden Hotel Trondheim
Min status: Silver
Rom booket:Standardrom
Oppgradert:nope
Andre fordeler: Ingenting,

tok kontakt med hotellet dagen før for å høre om
det var greit med tidligere innsjekk og at jeg håpet på en oppgradering. Da fikk jeg til svar :at det ordner seg... Kom til hotellet rundt kl 12,
hun sjekket om inn virket litt uerfaren og sa at rommet ikke var klart ,
ok sa jeg skulle bare legge fra meg bagasjen allikvel, synes at jeg skulle fått et tilbud om en kopp kaffe eller noe mens jeg ventet men ingenting ble tilbudet.
Dro ut en tur kom tilbake etter ca to timer og da var rommet mitt akkurat ferdig...
Rommet var ok ingeting spesielt men synes at det var pussig at det ikke var noe vannkoker på rommet for å lage kaffe/te.

Frokostbuffeten var helt grei men måtte spørre om dem hadde noe annet en vanlig kaffe , ja sa dem tar en time fikk jeg til svar maskinen var ikke slått på... snakket med en annen gjest som heller ikke visst at det var annet en svart kaffe (cappuccino etc..) det skulle vært opplyst en eller annen plass eller ved at de ansatte spør hva du skal ha å drikke..
alt i alt en lunken opplevelse på dette hotellet...

Last edited:
Hotell: Radisson Blu Royal Hotell Bryggen, Bergen
Min status: Gull
Rom booket: Standardrom, 2-for-1
Oppgradert: Ja, til businessrom
Andre fordeler: Tidlig innsjekk (11:00) og sen utsjekk (15:00)

Hotell: Radisson Blu Latvija, Riga
Min status: Gull
Rom booket: 1stk standard, 3 stk superior, 1 stk business
Oppgradert: Ja, standard til superior, og mitt superior rom til Business rom i 24 etasje.
Andre fordeler: fruktfat og nøtter

Annet: Ekstremt varmt hotell. Alle rommene var ubehagelig varme, og AC'en klarde bare å få de ned i ca 23 grader.

Hotell: Radisson Blu OSL
Status: Consierge
Rom booket: standardrom med Club Carlson poeng 3 dager før
Oppgradert: Ja, til en eller annen form for suite.

Annet: Booket tre dager i forveien med poeng. Dagen før sender jeg en email og ber om et rom som ligger langt nede og midt i bygget, dvs nærme restauranten sånn at det er dekning på babycallen. Hører ikke noe, men ved ankomt blir vi da tildelt et perfekt plassert rom i 2. som er en suite. Stille på tross av veien er rett utenfor vinduet. Fikk svar på Mail etter vi hadde ankommet at det skulle de ordne

Ellers funket alt perfekt. Babycallen nådde frem og mor&far kunne ta seg en god middag med vin, mens jr sov på rommet

Hotell: Radisson Blu OSL
Status: Consierge
Rom booket: standardrom med Club Carlson poeng 3 dager før
Oppgradert: Ja, til en eller annen form for suite.

Annet: Booket tre dager i forveien med poeng. Dagen før sender jeg en email og ber om et rom som ligger langt nede og midt i bygget, dvs nærme restauranten sånn at det er dekning på babycallen. Hører ikke noe, men ved ankomt blir vi da tildelt et perfekt plassert rom i 2. som er en suite. Stille på tross av veien er rett utenfor vinduet. Fikk svar på Mail etter vi hadde ankommet at det skulle de ordne

Ellers funket alt perfekt. Babycallen nådde frem og mor&far kunne ta seg en god middag med vin, mens jr sov på rommet

Det høres jo helt glimrende ut.

Ellers:
Radisson Blu Caledonien Kristiansand
Status: Concierge
Booket billigste, oppgradert til businessklasserom
Fikk et kort og litt sjokolade som velkomstgave.

Hotell: Park Plaza Victoria Amsterdam

Booket: Standard rom, dog €350 natta, så dyrt, men det er hoteller i Amsterdam når man trenger god plass

Oppgradert til suite også her. Velkomstbrev og godtepose utdelt.

Dette betyr at jeg har blitt oppgradert til suite eller lignende 4 av 4 ganger som Conciere (Radisson OSL x2, Radisson Grand Canari og Park Plaza Amsterdam)

Var forresten ikke klar over at Herr Carlson knapt har hoteller i Fjerne Østen (som man så i gamle dager). Et og annet er det, men har begynt og se etter hoteller til vår planlagte tur til Singapore og Malaysia, og der har de null hoteller. Trodde de var litt mer globalt dekket

CC har vel 4 hoteller i Bangkok og ett i Phuket, men det er kanskje hele beholdningen i Sør-Øst Asia?

Ikke mange prikker å se nei:
NGhDblBs.jpeg

Hotell: Køntri Inn & Suites, Columbia SC
Rom booket: Minisuite
Oppgradert: Nei.

Annet:
- Ingen gjenkjennelse
- Ingen offergave
- Feilkodede nøkkelkort

Når sant skal sies, virket fyren i resepsjonen noe .. treg ... som om han ikke hadde funnet opp kruttet, men sto veldig nære da det smalt ... Menmen .. rommet var jo greit likevel.

Er det noe triks for å få billige rom på OSL? Synd det er svindyrt konstant der.

Friends and Family raten kan du jo Google, men da er det greit å ha et navn innenfor Rezidor systemet å henvise til hvis de spør ved innsjekk.

Ellers er poeng fint å bruke på OSL.

Friends and Family raten kan du jo Google, men da er det greit å ha et navn innenfor Rezidor systemet å henvise til hvis de spør ved innsjekk.

Ellers er poeng fint å bruke på OSL.

Berg-Hansen er vel en del av Carlson-Wagonlit eller hva det heter, så kjenner du noen der er du også berettiget tror jeg.

Status
Not open for further replies.
Back