Da blei det 5506 eller 6506 på deg da?
Radisson Blu OSL:
Booket FF
Fikk Junior Suite denne gangen, for Flight Cancelled rappa suita mi![]()
Har bodd på det som ligger på vestsiden av elven. Tror det het Daugava. Greit hotell, men ikke noe spesielt. Problemet var at det lå langt unna sentrum og man man gå gjennom områder som var ganske folketomme, spesielt på kvelden. Ingenting å se og gjøre nært hotellet.Hvilket av radisson blu hotellene i Riga er det beste?
Hvilket av radisson blu hotellene i Riga er det beste?
Haha, ja faktisk. Førstemann til mølla vet du, sjekka inn kl 10 jeg...
Hvordan viste du at det var en av de to?
Hvilket av radisson blu hotellene i Riga er det beste?
du får x antall poeng for hver dollar du bruker + eventuell elitebonus.
Min erfaring (som Gold/Concierge) er at du ikke vet noe før du står i resepsjonen. Har noen ganger sendt mail dagen i forveien for å høre om det er OK, men får likevel standardsvaret om at det er "subject to availability" o.l.bestillte akkurat et hotell rommet der jeg ba om early check-in
når får jeg vite om den har blitt godkjent eller ikke ?
litt dumt å komme tidlig til hotellet og få beskjed at rommet ikke er klart ennda
har silver status
ok..takkMin erfaring (som Gold/Concierge) er at du ikke vet noe før du står i resepsjonen. Har noen ganger sendt mail dagen i forveien for å høre om det er OK, men får likevel standardsvaret om at det er "subject to availability" o.l.
Min erfaring (som Gold/Concierge) er at du ikke vet noe før du står i resepsjonen. Har noen ganger sendt mail dagen i forveien for å høre om det er OK, men får likevel standardsvaret om at det er "subject to availability" o.l.
prøver å regne ut hvor mange poeng jeg får på et opphold i Bangkok
(Radisson Blu Plaza Bangkok)
4160 thb per natt er ca 130 usd (brukte dnb sine valutakalkulator)
da blir det altså 20 poeng per usd som blir
130*20 =2600 per natt + 15% elite bonus =2990 poeng per natt
4 netter=2990*4=11960 poeng for 4 netter
korrekt ?
okey takkRegnet på mitt forrige opphold, og der ser det ut til å stemme med dette regnestykket.
Men med 35% elite bonus på gull.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.