Erfaringer med Club Carlson

Status
Not open for further replies.
Hotell: Radisson Hotel & Suites Sydney
Min status: Gold
Rom booket:Standardrom
Oppgradert: Nei
Andre fordeler: Ingen verdens ting, utover "complimentary wi-fi", som alle fikk

Jeg meldte skuffelsen i en spørreundersøkelsen jeg fikk tilsendt etter utsjekk, hvor de hadde formulert 3 spørsmål om Elite Gold-fordelene og hvordan dette ble fulgt opp av de ansatte. Kanskje jeg hører noe fra en eller annen manager i etterlant. Sist jeg svarte på en slik undersøkelse fikk jeg beklagelse fra direktøren for Radisson Blu Chicago når jeg ga hotellet full pott med et bitte lite trekk for et svart hår i vasken.

Last edited:
Hotell: Radisson Blu Edwardian Sussex (London)
Rom booket: Billigste dobbeltrom, med påfølgende Best Rate Guarantee
Oppgradert: Ja, til Deluxe Room
Andre fordeler: Nei

Forøvrig ser det ut til at den pågående kampanjen med doble poeng også gir uttelling for eldre bookinger.

Hotell: Park Inn by Radisson Oslo
Rom booket: Standardrom
Oppgradert: Ja, til Superior-rom
Andre fordeler: Ikke utover gratis hurtig-WiFi og avis, men fikk velkomsthilsen med Nonstop og Oreos sist!

Har bodd her endel det siste året og blir stort sett oppgradert.

Hotell: Radisson Blu Aqua Chicago
Min status: Concierge
Rom booket: King Park view, advance purchase rate
Oppgradert: Business class i 18.etasje med noe som jeg mistenker ikke akkurat var park view, men shit la gå.
Andre fordeler: Adgang til en middelmådig lounge i 17.etasje, late check-out (kl 16.00), velkomst brev, en boks nøtter, to flaske vann, bursdagskort og snacks til bursdagsbarnet som var med på tur :-)

Hvordan vet hotellet at man har bursdag? Fra kopi av pass?

Hotell: Radisson Blu Plaza Helsinki
Rom booket: Standard award
Oppgradert: Business class room.
Andre fordeler: Lounge tilgang,Velkomstgave (frukt og sjokolade),
Øvrig: Det serveres sprudlevann til frokost så det ble en mimosa til omeletten

Fikk testet CC "Best Rate Guarantee" på en kommende booking på Radisson Blu Plaza Helsinki. Opprinnelig booket på CC, samme rom på Expedia 200 kr billigere. Sendte claim og de svarte på noen timer og kunne bekrefte ny rate 25% lavere enn den jeg fant på Expedia. Prisen gikk ned fra 2200 til 1600 kr for oppholdet, med samme betingelser :)

Hotell: Park Inn by Radisson OSL
Rom booket: Standardrom som jeg fikk 50% billigere på grunn av lavestepris garantien til Radisson.
Oppgradert: Ja, til Business-rom
Extras: Et fruktfat

Hotell: Radisson Blu Edwardian Sussex, nær Marble Arch i London.

Rom booket: Billigste uten frokost

Oppgradert: Ja, alle 3 nettene i et flott rom med velkomst gave. Til å begynne med ikke gratis frokost, men jeg sto på mitt og hadde vist rett til slutt. Veldig god frokost forøvrig.

Hotell: Park Inn Murmansk.

Status: Gold

Rom booket: Billigste

Oppgradert: Ja. Tror forskjellen hovedsaklig besto i 2 flasker mineralvann.

Relativt sær episode: Reservasjonen (som jeg hadde fått bekreftelse på pr. email) var sporløst forsvunnet fra datasystemet. Måtte lage en ny der og da, og om jeg ikke tar helt feil var prisen betraktelig høyere.

Hotell: Radisson Caledonien Kristiansand
Rom booket: Standard dobbeltrom inkl frokost
Oppgradert: Ja, til Business-rom. Frukt og kake på rommet.

Hotell: Park Inn Murmansk.

Status: Gold

Rom booket: Billigste

Oppgradert: Ja. Tror forskjellen hovedsaklig besto i 2 flasker mineralvann.

Relativt sær episode: Reservasjonen (som jeg hadde fått bekreftelse på pr. email) var sporløst forsvunnet fra datasystemet. Måtte lage en ny der og da, og om jeg ikke tar helt feil var prisen betraktelig høyere.

Standar hotellsvindel i Russland det der! Alltid ha med deg bekreftelsen ellers så er bookingen din pluttselig "borte". Opplevde det samme på Holiday inn i Moskva.

Jeg fikk akkurat en mail fra Club Carlson, og som takk for året som har gått fikk jeg løfte om 10 000 "gold points", men som først blir satt inn på min konto i mars 2015. Hyggelig, men noe spesielt? Noen andre som har fått noe lignende?

Edit: I Terms & Conditions står det bl.a. følgende sære vilkår:
- The Thank You gift is subject to availability.
- Club Carlson reserves the right to add, modify, or discontinue the Thank You Campaign 2014 before the relevant gift is made use of, with or without notice.

Jeg fikk akkurat en mail fra Club Carlson, og som takk for året som har gått fikk jeg løfte om 10 000 "gold points", men som først blir satt inn på min konto i mars 2015. Hyggelig, men noe spesielt? Noen andre som har fått noe lignende?

Edit: I Terms & Conditions står det bl.a. følgende sære vilkår:
- The Thank You gift is subject to availability.
- Club Carlson reserves the right to add, modify, or discontinue the Thank You Campaign 2014 before the relevant gift is made use of, with or without notice.

Fikk samme mailen nå. Settes inn i mars 2015. Alltid kjekt med gratis poeng.

Fikk denne mailen i går. Er "jukseconcierge" og har 11 opphold så langt i opptjeningsperioden.

Status
Not open for further replies.
Back