Er det fremdeles slik at man får CCG med EBG?
Jeg ble CCG på grunn av EBG i september, men ble nylig nedgradert til sølv ved utløpet av opptjeningsperioden i februar. Jeg trodde man beholdt gullstatusen i hvertfall en hel opptjeningsperiode etter matchingen, og har sendt en mail til CC om dette, men ikke fått svar ennå. Noen som vet hva "regelen" er?
Jeg ble CCG på grunn av EBG i september, men ble nylig nedgradert til sølv ved utløpet av opptjeningsperioden i februar. Jeg trodde man beholdt gullstatusen i hvertfall en hel opptjeningsperiode etter matchingen, og har sendt en mail til CC om dette, men ikke fått svar ennå. Noen som vet hva "regelen" er?
Hotell: Radisson Hotel Narita
Status: Gold
Booket: Deluxe Room
Ingen oppgradering (fullt hotell). Ikke gratis frokost. Første opphold etter nedrykk fra "concierge"; ser ut som om det kanskje ikke blir like trivelig på Carlson-hotell framover...
Noen som vet om poeng + cash eller bare poeng er en mulighet når en må benytte seg av kapasitetsgaranti? Eller tilbyr de da bare fantasipriser med "cash only"? CC gull
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.