Erfaringer med Club Carlson

Status
Not open for further replies.
Dette har jeg oppleved både på Radisson og ved andre kjeder. Bestillingen er gjort via kjedenes hjemmeiser, og jeg har vært innlogget. Allikevel får de ikke med seg status..

Har Club Carlson fjernet muligheten til å se nøyaktig hva man tjente poeng på? Hadde vært greit å vite hvor mange poeng man fikk for nøyaktig det oppholdet? Jeg kan ikke finne denne muligheten. Noen som vet?

Edit: Fant det.

Radisson Blu Scandinavia, København. Gullstatus. Fikk ingen oppgradering. Måtte mase for å få "in-room welcome gift", som bare var en bitteliten sjokolade og en liten flaske vann på deling for to personer. Wow.

Radisson Blu Edwardian Hampshire Hotel
Status Concierge
Booket: Billigste award
Oppgradert til mini suite.
Andre perks? Vet ikke om de fikser noe, men har i det minste gratis vann her.

Hotell: Radisson Blu Lisbon
Status: Concierge
Booket: Billigste rom
Oppgradert til suite (står i hvert fall det på skiltet utenfor døra).
Fikk flaske med vann og noe frukt. I tillegg fikk jeg jeg RB-caps ved innsjekk. Ikke noe personlig brev denne gangen, selv om det var en lapp sammen med frukten.

Hotell: Park Inn Trysil
Status: Gold
Bestilt: 3-rooms apartment

Ingenting spesielt, men 3 kg frukt og en pose daim

Er det fremdeles slik at man får CCG med EBG?

Jeg ble CCG på grunn av EBG i september, men ble nylig nedgradert til sølv ved utløpet av opptjeningsperioden i februar. Jeg trodde man beholdt gullstatusen i hvertfall en hel opptjeningsperiode etter matchingen, og har sendt en mail til CC om dette, men ikke fått svar ennå. Noen som vet hva "regelen" er?

Jeg ble CCG på grunn av EBG i september, men ble nylig nedgradert til sølv ved utløpet av opptjeningsperioden i februar. Jeg trodde man beholdt gullstatusen i hvertfall en hel opptjeningsperiode etter matchingen, og har sendt en mail til CC om dette, men ikke fått svar ennå. Noen som vet hva "regelen" er?

Statusmatching og aksjegull er vannligvis ut inneværende periode. Men EBG skal vist alltid gi CCG, så jeg vil tror du vil blir oppgradert på nytt.

Det ordner seg lett - men her kan man være heldig og uheldig med tanke på hvor lenge statusen varer. Selv fikk jeg to år lagt inn sist.

Hotell: Radisson Blu OSL
Oppgradert til Business rom.

Først fikk jeg et vanlig rom, som iofs var helt greit, men det viste seg å være i heisgangen. Gikk ned og spurte om de hadde et annet rom til meg, og ble da oppgradert til Business rom, selv om jeg ikke spurte om oppgradering. Vet ikke om det var noe brev eller gratis vann på det opprinnelige rommet, da jeg ikke var der inne.

Hotell: Radisson Utica
Oppgradert til en svær suite i øverste etasje og lengst inni en gang. Er ikke ofte jeg holder på å gå meg vill på ett hotellrom :)

Hotell: Radisson Hotel Narita
Booket: Deluxe Room

Ingen oppgradering (fullt hotell). Ikke gratis frokost. Første opphold etter nedrykk fra "concierge"; ser ut som om det kanskje ikke blir like trivelig på Carlson-hotell framover...

Hotell: Radisson Hotel Narita
Booket: Deluxe Room

Ingen oppgradering (fullt hotell). Ikke gratis frokost. Første opphold etter nedrykk fra "concierge"; ser ut som om det kanskje ikke blir like trivelig på Carlson-hotell framover...

Der var jeg også for noen dager siden. Fikk 20% rabatt i restauranter og barer og tror også jeg ble oppgradert, men er usikker. Rommet var da i hvert fakk bra. Fikk i tillegg fruktfat og et par vannflasker.

Noen som vet om poeng + cash eller bare poeng er en mulighet når en må benytte seg av kapasitetsgaranti? Eller tilbyr de da bare fantasipriser med "cash only"? CC gull

Noen som vet om poeng + cash eller bare poeng er en mulighet når en må benytte seg av kapasitetsgaranti? Eller tilbyr de da bare fantasipriser med "cash only"? CC gull

Cash only, en høy rate som du nevner. Har også opplevd at et hotell ikke var med på garantien (US).

Hotell: Radisson Hotel & Suites Fallsview, Niagara Falls
Oppgradert til en hjørne suite med nydelig utsikt mot fallene, boblebad ut mot vinduet.

Hotell: Radisson Blu OSL
Booket: Billigste (?) rom, ca 1250kr
Oppgradert til hjørnerom i 5etg, frukttallerken med hilsen på rommet

Ellers er det voksne priser på relativt enkle rettet i restauranten her

Radisson Hotel Norge, Bergen.
Kom på ved innsjekk at jeg var concierge, og spurte om det var noen vits å legge inn bonusnummer. Fikk beskjed om at det var lurt, for da fikk man oppgradering.
Fikk presidential suite, 80kvm. Tror rommet kosta rett over 1000kr.
Sikkert greit med litt boltreplass, men hotellet trenger en renovering. Standard og frokost var under et typisk Rica eller Thon.

Hotell: Radisson Blu Royal Bergen
Booket: 2for1 gold elite offer
Booket to standard rom på 2 for 1 rate første 2 netter og 2 standard rom på points and cash for den 3dje natten. Alle rom oppgradert til business class rom. Velkomstbrev og en liten konfekt eske på begge rom. Fint hotel og god frokost, vil dog anbefale å be om rom langt vekke fra heisen da denne høres godt.

Status
Not open for further replies.
Back