Erfaringer med Club Carlson

Status
Not open for further replies.
Hotell: Radisson Blu Caledonien Kristiansand
Status: Concierge
Rom booket: Standard
Oppgradert: Ja, til suite
Perks: Velkomstgave, utsjekking kl 17, business class perks m/frokost på rommet etc.
Alt i alt, bedre enn forventet.
 
Hotell: radisson blu scandinavia Oslo
Status: Gull
Rom booket: Standard
Oppgradert: Til business
Perks: Businessrom, velkomstgave (imsdal og et eple), nespressomaskin på rommet og sen utsjekk om ønskelig....
 
Hotell : Radisson Blu Royal hotel-Dublin
Status : Concierge
Rom booket : Standard 2for1
Oppgradert : Ja-til juniorsuite
Perks: ikkeno foreløpig.....

Stort og flott rom med privat terrasse. Badet hadde både dusj og badekar m/ tv på veggen.
 
Hei Ln-FHU!

De kommer nok opp med noe vann.. :)

Var der en tur forrige uke, og fikk det levert på døra på ettermiddagen da! Mer var det ikke... hehe.

Anbefaler deg å prøve en tur på "Oliver st.John Gogarty`s" nede i Temple Bar. Live-musikk fra kl 12 på formiddagen til 02.30 på natten.. fantastisk bar og meget hyggelige folk!

God mat har de der også! Prøv Irsk østers.... :)

Kim
 
Hotell: Radisson Blu Nydalen
Status: Concierge
Rom booket: Standard
Oppgradert: Ja, til business class rom
Perks: Sjokolade.
 
Country Inn & Suites Dulles Airport
Status; Concierge
Booket: standar
Oppgradert: nei
Perks: velkomstpakke med potetchips 1 flaske vann og nøtter.
ikke fått noe annet etter det. Ikke engang mere vann
 
Er det noen som har noen erfaringer med Club Carlsons "Best rate guarantee"? De matcher og slår av ytterligere 25 %. Jeg ser de krever at du først booker hos dem, før du gjør kravet gjeldende. Og jeg er litt skeptisk til å gjøre det, dersom de finner noen teknikaliteter i betingelsene, som gjør at de kan avvise kravet.
 
Er det noen som har noen erfaringer med Club Carlsons "Best rate guarantee"? De matcher og slår av ytterligere 25 %. Jeg ser de krever at du først booker hos dem, før du gjør kravet gjeldende. Og jeg er litt skeptisk til å gjøre det, dersom de finner noen teknikaliteter i betingelsene, som gjør at de kan avvise kravet.

Prøvd meg to ganger, avslått begge. Den ene var at raten var refunderbar, som forsåvidt er OK. Den andre var da jeg ikke hadde valgt billigeste rate... Booket på Club Carlson sine sider, men da de hadde det enda billigere på parkinn sine sider ble den avvist. Den første var helt grei, men den andre syntes keg var drøy.
 
Park Inn Oslo
Status: Silver
Rom booket: Points+ cash
Oppgradert; njet, lite trangt rom mot bakgård
Perks; Njet
 
Prøvd meg to ganger, avslått begge. Den ene var at raten var refunderbar, som forsåvidt er OK. Den andre var da jeg ikke hadde valgt billigeste rate... Booket på Club Carlson sine sider, men da de hadde det enda billigere på parkinn sine sider ble den avvist. Den første var helt grei, men den andre syntes keg var drøy.

Hehe, ja, jeg regner ikke med at det er verdens enkleste ting å få i gjennom et slikt krav.

Et dumt spørsmål fra meg - Er det slik at man kan opptjene poeng både til CC-kontoen og EB-kontoen for samme opphold på Radisson Blu eller må man velge hvilken man vil bruke?
 
Er det noen som har noen erfaringer med Club Carlsons "Best rate guarantee"? De matcher og slår av ytterligere 25 %. Jeg ser de krever at du først booker hos dem, før du gjør kravet gjeldende. Og jeg er litt skeptisk til å gjøre det, dersom de finner noen teknikaliteter i betingelsene, som gjør at de kan avvise kravet.

Har brukt det 2 ganger med meget godt resultat - mange 100-lapper spart. Gjaldt hotellene RB Roma og RB Berlin - begge gangene fant jeg rimeligere rom på hotels.com. Claim godtatt i løpet av24 timer.
 
Noen som har erfaring med "Parkeringsoppgraderingen" på Radisson Blu OSL?

Booket nettopp et rom der for en natt og fikk tilbud om parkering i 8 dager for 400kr, som i mine øyne ser ut som en veldig bra deal når man skal på tur i en uke?
 
Hatt opphold på 3 CC hoteller I mars, måtte etterlyse poeng for alle tre oppholdene I etterkant (2+2+1 natt).

Gikk dog kun nokså nøyaktig 24 timer fra jeg sendte dem en mail om dette til jeg fikk svar I form av en veldig høflig og beklagende mail, og at kontoen min var oppdatert med I underkant av 50K poeng.

Så takk til: Eva | Member Services Online Customer Care Specialist, Carlson Rezidor Hotels.

Er fornøyd så lenge jeg får poengene mine jeg, men litt irriterende å måtte sende disse påminnelsene.

Noen andre som erfarer dette?

Mvh
Fjordheim
 
Hatt opphold på 3 CC hoteller I mars, måtte etterlyse poeng for alle tre oppholdene I etterkant (2+2+1 natt).

Gikk dog kun nokså nøyaktig 24 timer fra jeg sendte dem en mail om dette til jeg fikk svar I form av en veldig høflig og beklagende mail, og at kontoen min var oppdatert med I underkant av 50K poeng.

Så takk til: Eva | Member Services Online Customer Care Specialist, Carlson Rezidor Hotels.

Er fornøyd så lenge jeg får poengene mine jeg, men litt irriterende å måtte sende disse påminnelsene.

Noen andre som erfarer dette?

Mvh
Fjordheim

Hvor lenge ventet du....?
 
Har brukt det 2 ganger med meget godt resultat - mange 100-lapper spart. Gjaldt hotellene RB Roma og RB Berlin - begge gangene fant jeg rimeligere rom på hotels.com. Claim godtatt i løpet av24 timer.
Brukte BRG i dag, fant en rate som var €30 rimeligere på hotels.com, og vips så kostet det hele litt over €50 mindre.
 
Har foreløpig fått 2000 poeng booking bonus, men Gold bonus er gått ned fra 50% til 35%.. muligens booking bonus består pga booket før endringene ble annonsert.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top