Flight Cancelled
Bonusjeger
Noen som har erfaring med Carlson F&F rabatt? Er det mulig å "snike til seg" billigere hotellrom på denne måten, eller blir det sjekket opp og stilt spørsmål vedrørende ved check-in?
Jeg har blitt spurt ca halvparten av gangene jeg har brukt FF raten.Noen som har erfaring med Carlson F&F rabatt? Er det mulig å "snike til seg" billigere hotellrom på denne måten, eller blir det sjekket opp og stilt spørsmål vedrørende ved check-in?
Worst case er at du må betale "rack rate", og at det blir dyrt. Har brukt den et par ganger og har hatt navn klart, men har ikke fått bruk for det.Var den tråden jeg leste gjennom i går...![]()
Er bare det at det vil bli litt kjipt om jeg faktisk blir "tatt" for å skaffe et billig hotellrom for natten. I tilfelle de sjekker navnet.
Har enda ikke klart å få poeng for ett eneste opphold på denne kjeden, minner således om Accor Club.
Og er man skikkelig heldig så har man funnet navnet til personen som står i resepsjonen når man sjekker inn.Finner noen navn på Park Inn/Radisson i Oslo ved et ørlite google søk hvis man absolutt trenger et navn.
Tok et navn fra Linkedin til en ansvatt ved Radisson hotell utenfor Scandinavia når jeg hadde en natt på gardermoen sist. Det funket fjell, det. De var litt sketpiske, men lot det gå. Billig hotellrom på meg... :up:Og er man skikkelig heldig så har man funnet navnet til personen som står i resepsjonen når man sjekker inn.![]()