Erfaringer med Club Carlson

Status
Not open for further replies.
Noen som har erfaring med Carlson F&F rabatt? Er det mulig å "snike til seg" billigere hotellrom på denne måten, eller blir det sjekket opp og stilt spørsmål vedrørende ved check-in?

Det varierer veldig, men blir spurt oftere og oftere, men jeg er tidligere ansatt i Rezidor, så har greit med "friends" på blokka.

Noen som har erfaring med Carlson F&F rabatt? Er det mulig å "snike til seg" billigere hotellrom på denne måten, eller blir det sjekket opp og stilt spørsmål vedrørende ved check-in?
Jeg har blitt spurt ca halvparten av gangene jeg har brukt FF raten.
Men har en bekjent som jobber for Rezidor så det går alltid bra.

Var den tråden jeg leste gjennom i går... :)

Er bare det at det vil bli litt kjipt om jeg faktisk blir "tatt" for å skaffe et billig hotellrom for natten. I tilfelle de sjekker navnet.

Var den tråden jeg leste gjennom i går... :)

Er bare det at det vil bli litt kjipt om jeg faktisk blir "tatt" for å skaffe et billig hotellrom for natten. I tilfelle de sjekker navnet.
Worst case er at du må betale "rack rate", og at det blir dyrt. Har brukt den et par ganger og har hatt navn klart, men har ikke fått bruk for det.

Radisson Blu Hotel Norge Bergen
Oppgradert til et helvetes digert rom i 7. Etg med sittegruppe, skinnsofa, stressless osv.
Sjokkis og hilsen på rommet
Ganske knall egentlig...

Godt å se at Consierge-statusen funker:)
Hotell: Radisson Blu Slavianskaya i Moskva
Status: Concierge
Rom booket: Standard singel
Oppgradert: Junior Suite
Annet: Gratis frokost (som forøvrig ikke var så mye å skryte av...), frukt & vann samt hilsen fra sjefen.

Hotell: Radisson Blu Caledonien, Kristiansand
Rom booket: Standard singel
Oppgradert: Business Class hjørnerom med flott utsikt til danskebåten:)
Annet: Snacks og hilsen fra administrasjonen (eller stuepiken?). DN på døra.

Hotell: Park Inn Trysil Resorts
Status: gold
Perks: fruktbat til hele barnehagen & hilsen
Dårlig wlan, ikke mulig med tv2 sumo derfor lite ol

Radisson Blu Royal Hotel Dublin.
14.02-17.02.
Concierge-status.
Bestilt rimeligste standard. Oppgradert til business-rom. Fruktfat, turn-down service, gratis frokost. Bestilte også frokost til rommet. No charge.

Flott hotell sentralt i Dublin. Anbefales!

Park Inn Frankfurt Airport
Concierge
Rom bestilt: Billgste
Rom mottatt: Billigste. Akkurat nå hører jeg at naboen ser på CNN...
Andre ting: Ingen velkomstgave eller noe annet. Antar det blir krangling for å få min gratis frokost i morgen (som vanlig).

Med dette oppholdet opprettholder jeg min 0% oppgraderingssuksess på Park Inn. Har vel fått velkomstgave ca. 10% av oppholdene. Ikke imponert.

The Diplomat Radisson BLU Hotel, Bahrain
Status: rød
Ingenting ekstra eller oppgradering som vanlig
Har enda ikke klart å få poeng for ett eneste opphold på denne kjeden, minner således om Accor Club.

Radisson Blu Cebu
Status: concierge
Bestilt: Premier Room
Oppgradert 2 hakk til Executive Suite
Og da gratis frokost og loungetilgang
Ingen velkomstgave

Og er man skikkelig heldig så har man funnet navnet til personen som står i resepsjonen når man sjekker inn. :p
Tok et navn fra Linkedin til en ansvatt ved Radisson hotell utenfor Scandinavia når jeg hadde en natt på gardermoen sist. Det funket fjell, det. De var litt sketpiske, men lot det gå. Billig hotellrom på meg... :up:

Radisson Blu Doha
Bestilte billigste rom, oppgradert til businessklasserom og derav loungetilgang (som jeg ikke fikk benyttet meg av) - dette businessrommet var knallbra.
Fikk også fruktfat og velkomstkort på rommet.

Status
Not open for further replies.
Back