Stusser litt over antall poeng jeg fikk på mitt forrige opphold.
Hadde en regning på ca 800 GBP på park plaza westminster bridge, noe roomservice , resten rom kost. Er CC Gold og har fått følgende:
Room Points 3,253
Food and Beverage Points 3,935
Promotion Points - Triple Points 2013 14,374
Promotion Points - Online Booking Bonus Points 2,000
Room Points - Gold 50% Bonus 1,627
Food and Beverage Points - Gold 50% Bonus 1,968
Er ikke dette litt lite room points? Hadde en rate som gav 40% rabatt på rommet, men det har vel ingenting å si?
Sendte en mail til CC , fikk svar om at de hadde sendt videre til hotelet og at de skulle håndtere det direkte. Fikk ikke noe svar, men ser at de har lagt til dette på kontoen:
Room Points 11,245
Promotion Points - Triple Points 2013 22,489
Room Points - Gold 50% Bonus 5,623
så da ble det litt mer poeng, samt dobbelføring av stays og netter. Ordnet seg greit det.
Forøvrig:
Hvor jeg bodde: Park Plaza Westminster Bridge
Club Carlson status: Gold Elite
Oppgradering: Tja, da jeg spurte fikk jeg beskjed om at hun ikke kunne oppgradere meg som gull medlem. Jeg hadde og lagt inn betalt upgrade request. Den ble ikke nevnt. Da jeg spurte om det sa hun at det ikke var mulig, men så sa hun at hun måtte snakke med sjefen, kom da tilbake og sa at jeg kunne oppgradere fra Studio rom (bestillt) til 1 bedroom suite for 35 pund per natt. Slo til på det, men syns det var rotete håndtert.
Fordeler mottatt: 15 % på roomservice
Hva var bra/dårlig?: Hyggelige ansatte, fin utsikt mot Parlaments bygget og London Eye fra rommet, god lyd isolering fra gaten. Kunne velge mellom frokost i restaurant eller via roomservice inkludert i rom raten. Sistnevnte kan anbefales. Dårlig håndtering av CC status.
Valuta for pengene?: Rate med 40 % rabatt pluss frokost inkludert. Betalte ca 600 pund for 3 netter i Studio rom pluss 35 pund i oppgradering til 1 bedroom, bra valuta for pengene sentralt i London.
Vil jeg bo der igjen?: Jepp