Erfaring med Swiss?

Satt i 5A på ZRH-SFO og ORD-ZRH nylig. Minikabinen er i mine øyne langt å foretrekke fremfor hovedkabinen. Jeg opplevde ingen støyproblemer fra galley/latrine. Reiser man alene, er selvsagt 4A vinneren.

Smaken er som baken...
Har reist både med A330 (til Miami i fjor) og A340 (Bangkok for en uke siden) og foretrekker helt klart hovedkabinen i business på begge flytyper. Minikabinen "Stübli" fremstår for meg som mørk og klaustrofobisk.
Anbefaler forøvrig K-oddetallsseter for mest privatliv og bredest plass om du reiser alene.
Tror uansett du ikke vil angre på noen av valgene da Swiss er noe av det beste man får i C-klasse :)

Takk for tipsene. Vi er to, hadde ikke trengt A+B om jeg reiste alene. ;) Har best inntrykk av minikabinen ut fra bilder/rapporter, men rad 4 er jo vært å foretrekke. Får plassere reisefølget i 5B (hun er ikke vant til business, og blir sikkert fornøyd uansett :p).

Vet ikke hvor mye det betyr, men babyer i Business plasserer som regel på rad 6 hos Swiss. Hadde selv en tur ZRH-BOS i Business med junior (vi hadde 6D+G), da hadde vi babyer rundt oss på 6A og 6K også.

Har en tur med Swiss 333 i C ZRH-JFK om et par uker, er det noe man bør være tenke på i forkant? Er det verdt å stille alarm 24h før avgang for å prøve å lure til seg 4D+4G?

Back