Hei.
Jeg lette etter en tråd som omhandlet dette uten hell, men om en moderator ser det hensiktsmessig å flytte tråden min så gjør gjerne det
Har noen erfaringer med SAS EuroBonus webshopping? Jeg vet ikke om det er det som er navnet, men det er altså denne løsningen jeg snakker om -> https://onlineshopping.flysas.com/no/
Jeg ble her på forumet anbefalt å handle via denne løsningen for å tjene EB-poeng på ulike nettbutikker og la i november inn et par kjøp. Et par av kjøpene jeg har gjort har automatisk blitt konvertert til EB-poeng, men jeg har ved et par anledninger måtte ta kontakt med kundeservice og de har ikke uventet lagt all skyld over på IT-avdelingen. Ved tre kjøp gjort i samme butikk ble det første kjøpet overført i løpet av et par dager. Det andre kjøpet fant de ikke noe spor etter og siden beløpet var så lite, kundebehandleren var vrang og tålmodigheten min var på vei til å renne ut ga jeg bare opp å stå på kravene, til tross for at jeg vet at jeg har logget inn via SAS portalen for å opptjene poeng. Det siste og største kjøpet (på 10.000,- NOK som skulle gitt meg 2000 EB-poeng) venter jeg fortsatt tilbakemelding på nå to måneder etter kundeservice skulle "rykke i" avdelingen og få poengene godskrevet. Kjøpet ble forøvrig gjort i begynnelsen av desember, og siden februar har jeg purret 5 ganger uten å få noe så mye som en tilbakemelding.
Er det bare jeg som har vært maks uheldig eller har andre tilsvarende erfaringer?
Jeg lette etter en tråd som omhandlet dette uten hell, men om en moderator ser det hensiktsmessig å flytte tråden min så gjør gjerne det

Har noen erfaringer med SAS EuroBonus webshopping? Jeg vet ikke om det er det som er navnet, men det er altså denne løsningen jeg snakker om -> https://onlineshopping.flysas.com/no/
Jeg ble her på forumet anbefalt å handle via denne løsningen for å tjene EB-poeng på ulike nettbutikker og la i november inn et par kjøp. Et par av kjøpene jeg har gjort har automatisk blitt konvertert til EB-poeng, men jeg har ved et par anledninger måtte ta kontakt med kundeservice og de har ikke uventet lagt all skyld over på IT-avdelingen. Ved tre kjøp gjort i samme butikk ble det første kjøpet overført i løpet av et par dager. Det andre kjøpet fant de ikke noe spor etter og siden beløpet var så lite, kundebehandleren var vrang og tålmodigheten min var på vei til å renne ut ga jeg bare opp å stå på kravene, til tross for at jeg vet at jeg har logget inn via SAS portalen for å opptjene poeng. Det siste og største kjøpet (på 10.000,- NOK som skulle gitt meg 2000 EB-poeng) venter jeg fortsatt tilbakemelding på nå to måneder etter kundeservice skulle "rykke i" avdelingen og få poengene godskrevet. Kjøpet ble forøvrig gjort i begynnelsen av desember, og siden februar har jeg purret 5 ganger uten å få noe så mye som en tilbakemelding.
Er det bare jeg som har vært maks uheldig eller har andre tilsvarende erfaringer?