Er Widerøe med i Star Alliance?

Doll

ScanFlyer Blue
Er Widerøe med i Star Alliance?

Er Widerøe med i star alliance?
Vurderer å prøve ruten HAU-CPH, men om jeg ikke får bonus andre steder en hos Eurobonus, tar jeg heller SAS fra SVG :)

Last edited:
Re: Widerøe star alliance ??

Du får ikke bonus på NOEN ruter innenlands i Norge uansett.

Nei, tror ikke Widerøe er med i Star Alliance. Mulig de har noen fordeler siden de er eid av SAS?

EDIT: Hypern var raskere! :)

WF er "medlem" av Eurobonus-programmet, men ikke medlem av Star Alliance.

Re: Er Widerøe med i Star Alliance?

Hei, jeg bumper denne tråden her jeg.

Ser jo over at WF ikke er med i Star Alliance. Men hvilket forhold har egentlig WF til Star Alliance?

Ser at du ikke får poeng. Men hvilke fordeler for en ved å ha *G når man flyr WF? Kan man ta med seg ekstra bagasje? Besøke loungen i CPH, etc?

Grunnen til at jeg spør er at jeg trodde man ikke fikk noen fordeler. Men jeg jobber på SGH på KRS i sommer, og i våre manualer(Wizard) så står det at *G kan ha med seg en ekstra bagasje på WF sine flygninger. Men finner ingenting om dette på WF sine hjemmesider.

Som JoeW skriver er de med i Eurobonus men ikke Star Alliance så jeg ville anta at EBG har ekstra bagasje og lounge tilgang men ikke *G.

Syntes det høres merkelig ut det står i en manual at *G skal gi ekstra bagasje.

Det var minuset med min siste DM tur. Kunne ikke fly via CPH pga WF nå trafikkerer KRS-CPH. JEG VIL HA SAS TILBAKE!!

BF:old

Vil det være dyrt for sas å ta Wf inn i Star om de ønsket det? Systemene bør vel være på plass allerede?

Som JoeW skriver er de med i Eurobonus men ikke Star Alliance så jeg ville anta at EBG har ekstra bagasje og lounge tilgang men ikke *G.

Syntes det høres merkelig ut det står i en manual at *G skal gi ekstra bagasje.

Jeg var i grunnen inneforstått med at WF ikke var med i Star Alliance. Derfor jeg stusser noe veldig på det som står i Wizard. En kan heller ikke legge inn *G på en WF flight vist det kun er en WF flight. Så en må jo i tilfelle sjekke inn i skranke for å få denne fordelen.

Sjølvsagt kan ein legge inn EBG i ei wf-booking: FFAsk-ebg123456789. Ein vil då få poeng på dei flightane som ein kan opptene poeng på. I tillegg vil ein få dei fordelane som EBG innebærer med tanke på venteliste, prioritering osb.

Sjølvsagt kan ein legge inn EBG i ei wf-booking: FFAsk-ebg123456789. Ein vil då få poeng på dei flightane som ein kan opptene poeng på. I tillegg vil ein få dei fordelane som EBG innebærer med tanke på venteliste, prioritering osb.

En EBG: ja. Resten av *G: nei.

Last edited:
Back