Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Er litt usikker hva fly1980 mente med siste innlegg.
For kundene er F50, som et hvilket som helst annet fly, et problem når den står på bakken. For selskapet (forhåpentligvis) og de ansatte er det vel så interessant hvorfor de står på bakken. Ingen fly fungerer så lenge organisasjonen ikke tar vare på dem.
Jah, det var KKA, ja. Det var den eldste av dem, (MSN 20117) bygd for Ansett sent i 1987, men hadde en heller omflakkende tilværelse.
Serial number 20117
Type F-27-050
First flight date 17/03/1988
Test registration PH-EXA
25/03/1988 Austrian Airlines OE-LFZ
25/06/1988 DLT PH-DLT
29/04/1991 DLT D-AFKY
01/01/2001 Lufthansa Cityline D-AFKY
01/07/1994 Fokker PH-DLT
10/02/1995 Norwegian Air Shuttle LN-KKA
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.