Er det slutt på Braathens blåmage nå?

Re: Er det slutt på Braathens blåmage nå?

what? God plass og gode stoler i 737-505 og 737-705?? -405'ene er det sjelden jeg har sett på STO, men de andre er det stadig vekk, og det er triste saker. Kabinen virker mye mer sliten, og setene virker iallefall som de har mindree pitch enn det nye interiøret i SK-maskinene, men kanskje er det smak og behag?
Helt enig. Virker gammelt, ikke plass til rullebag under setene, ikke plass til rullebag på tvers i hatthylla.

BRX observert på OSL i dag i ny fin SAS drakt. Da var BU epoken over...

På tide! Men da kunne vi kanskje få en skikkelig Braathens SAFE retrojet sammen med en SAS retrojet i Norge.

Da er det vel bare å vente på første Norwegian fly med norsk flagg i halen!

Hickok! Det med norsk flagg på halen til DY skal vi ikke få lov til å mene noe om - hysj hysj!

Flyr RRY fortsatt rundt med SAS Braathens-stickers?

Men er det bildet VG refererer til det siste, eller er det andre her som har et senere bilde??

Men er det bildet VG refererer til det siste, eller er det andre her som har et senere bilde??

Det kan vel godt hende? SAS ville vel ha noen til arkivet sitt. Ser at fargeskjemaet til BRX-en ikke var helt topp, litt slitt og falmet. Synes 737-500 ser nydelig ut i SAS-farger, skulle gjerne sett en slik classic i Star-farger!

Flyr RRY fortsatt rundt med SAS Braathens-stickers?

Ser ikke ut som du har fått svar på ditt spørsmål. Men den har ikke lenger BUSK farger, og den har fått sine eyebrow windows plugget.:)

what? God plass og gode stoler i 737-505 og 737-705?? -405'ene er det sjelden jeg har sett på STO, men de andre er det stadig vekk, og det er triste saker. Kabinen virker mye mer sliten, og setene virker iallefall som de har mindree pitch enn det nye interiøret i SK-maskinene, men kanskje er det smak og behag?

Interiørmessig er SAS' egne fly de flotteste, og de mørkeblå, røde og sandbrune fargene passer veldig fint sammen. Braathens-maskinene har en mye kaldere og kjedelig kabin, med mørkeblå seter, hvite vegger og grå gardiner. Men benplassen er alltid best i Braathens-flyene - og stolene i de gamle Braathens-maskinene er langt bedre enn de nye SAS har satt inn.

Men er det klart hvilke maskiner som skal ut?

Jeg har hørt rykter om at -400maskinene skal være blant de første. Det håper jeg virkelig ikke, da disse er en drøm å sitte i! ;)

Alltid disse rykter...

2 stykk -505 returneres til varen

1 stykk -405 för aret utlöper

8x *83 gar over til Sverige.

1 stykk F50 returneres til eier

Dermed er flaten slanked med 25%.

Knowledge is always superior to speculation ?

What part of the post was to difficult to understand?

737-683 LN-RPE og LN-RCT og 737-883 LN-RCZ har vel flydd i kortere eller lengre stund for SAS SE nå i følge ACARSD.org - da er det 5 to go i de nærmeste måneder. Jeg tviler at noen -700-er går østover siden SAS SE bare har -683 og -883, og hvis noen -700er går ut av SAS NO så går de helt ut av SAS.

Spørsmålet nå er når SAS SE blir MD-fritt? Det er også noen 737-883-er på sub-lease som nærmer seg returtidspunkt, og det skal ikke mye fantasi til å si at disse går til SAS SE.

Back