Er det noen som kjenner en høyt oppi ledelsen i GeminiJets

flyfredrik

ScanFlyer Blue
Er det noen som kjenner en høyt oppi ledelsen i GeminiJets

Hvis det er noen, kan den personen være så snill å spørre om de kan lage 1:400 SAS-modeller (737)?

:D

Re: Er det noen som kjenner en høyt oppi ledelsen i GeminiJets

Ja............ (kanskje det er derfor jeg spør)

Hvis du tror det er så enkelt må du nok tro om igjen desverre.

gemini jets sier at det ikke er umulig med noe fra sas i fremtiden men det kan ta mange år, husk at gemini jets i hovedsak fokuserer på de "poppulære" flyselskapene og sas er bare i mellomsjiktet men det er sjanse med tanke på A32x neo

skaff 600 forpliktende kjøpere og send listen til meg så fikser vi det

Jeg tror det er flere enn 600 personer som har lyst på en (hvis man ser hvilken pris det går til)

jepp mulig hvis du hadde 50 000 dollar ville du satset alt på det kortet?:)

jepp mulig hvis du hadde 50 000 dollar ville du satset alt på det kortet?:)

Ja, det blir vel i dyreste lag for noen skrøpelige SAS modeller. Hadde det vært Braathens SAFE ville det være vært hvert eneste røde øre :stir

det er ikke noe problem å få f.eks aeroclassics til å lage et antall, du må betale alle sammen selv og selv stå for salget av dem, jeg vet om noen som har prøvd før i et større marked (UK) og gått på en økonomisk smell av det sjeldne, men jeg kjøper en jeg :) men aeroclassics vet allerede om braathens safe det kan jeg love deg :)

En kjettersk tanke på Julaften, men jeg lar det stå til: Kanskje det er på tide for noen og enhver med en realitetsorientering! Norden - og Norge spesielt - er en ubetydelig liten utkant i utkanten av verden. Slik er det bare :headbang:old:stir

En kjettersk tanke på Julaften, men jeg lar det stå til: Kanskje det er på tide for noen og enhver med en realitetsorientering! Norden - og Norge spesielt - er en ubetydelig liten utkant i utkanten av verden. Slik er det bare :headbang:old:stir

... og jeg som alltid har trodd at det vi holder på med her oppe har stor interesse for Europa og resten av verden. Kanskje jeg har tatt feil hele tiden!? :colgate:

det er ikke noe problem å få f.eks aeroclassics til å lage et antall, du må betale alle sammen selv og selv stå for salget av dem, jeg vet om noen som har prøvd før i et større marked (UK) og gått på en økonomisk smell av det sjeldne, men jeg kjøper en jeg :) men aeroclassics vet allerede om braathens safe det kan jeg love deg :)

Er modeller av flyselskap som nå er på historiens skraphaug lettere å selge, enn eksisterende flyselskap?

Historiens skraphaug? og svaret er selvsagt JA, saa lenge det er riktige selskaper. Med et saa lite marked som skandinavia er, saa skal du vare glad for at samlere fra andre verdensdeler ogsaa etterlyser sas ellers hadde vi ikke hatt noen eller bare noen faa men sas er godt representert i 1/400 men kan godt hende det kommer 737 i fremtiden men det er ingen automatikk. Men det er mulig aa faa bestillt sas 737 serien fra gemini hvis du sporr paa den rette maaten og har noe aa underbygge ettersporselen din med :)

Back