• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Er det noen flyselskap som fortsatt flyr -100 griser?

Hvis det er den på Museum of Flight du tenker på, så er det en -100 ja. Det er LN 1
 
Gul er'n ikke ... men nummer en er'n ...

0405.jpg
 
Var det noen på den tiden som trodde at den vil fortsatt bli produsert over 40 år senere "nøyaktig lik" med stor ordre reserve. :o

Husker selv min første tur 28. juni 1970 DEN-SLC med -200 fra UA sin N9038U. Alle kalte den "Fat Albert" på den tiden.

Litt senere 8. juli samme år Aloha sin N74713 HNL-ITO ( var vel ikke den som ble cabriolet ? Har ikkee sjekket )
 
Back
Top