Er det mulig?

Replying to Topic 'Er det mulig?'

Originally posted by Hurum

..."bedre enn ingenting" synes jeg....

...men så er det sjeldent at UM drikker kaffe ;)

Min datter (som blir 4 år til mandag) drikker kaffe. Men kun på kaffebar.
Og kaffe mocca er svært populært også. hehehe.
Men hun er ikke UM. Ikke gammel nok til å være det engang!

Originally posted by EB

Kaster inn en brannfakkel! Seslakpene burde tenke mer på vanlig passasjerer og gi disse gratis kaffe, te og aviser i stedet for å legge for mye til rette for skilsmissebarn som reiser alene og sikkert koster en hel del...

Nå snakker ikke jeg om skilsmissebarn. Og til Hurum: Jeg baserer meg ikke på antagelser, men på uttalte holdninger fra kabinansatte på dette forum.

LN-FHU: Fullpris, voksenpris - uansett betaler du dyreste tilgjengelig pris. Det var dét jeg forsøkte å formidle. Unnskyld. Og jeg kommer til å nevne mitt valg for Bjørn Kjos neste gang jeg treffer ham.

Originally posted by EB

...eller enda bedre. Se på partner United - de serverer skikkelig starbucks kaffe....:spin:

Her er det en motsigelse! Skikkelig kaffe og Starbucks henger ikke sammen :smokin

Originally posted by LN-KOG

Originally posted by Trety

Norwegian håndterer vel ikke UM?

Tja.... Du kan kanskje si det. Det skal visstnok gå an, men jeg ville aldri sendt min seks år gamle datter med Norwegian og jeg kan gjerne utdype det. Det er to grunner:

For det første må du betale fullpris slik at SAS Braathens ofte er billigere.

Den andre har med dette forumet å gjøre. Det frekventeres som kjent av diverse kabinansatte i SAS Braathens og Norwegian. I høst/vinter dukket det opp en tråd der kabinansatte fra sistnevnte selskap slang kraftig med leppa om barn og småbarnsfamilier på tur. Den ble etterhvert fjernet. Det ble da sagt at ledelsen i Norwegian hadde lest noen tråder her - om det gjaldt den jeg sikter til vet jeg ikke.

Men jeg tok en beslutning - som er skrevet i stein - om at jeg aldri vil tillate at min datter reiser alene med mennesker som har slike holdninger til sine kunder.

Jeg kan bare spekulere om hvorfor. Det kan ha med erfaring å gjøre. Dvs at man har barn selv.

Så dette er altså ikke antakelser, men opplevd? Mye usikkert her synes jeg....men mulig jeg har litt høyere krav til sannhetesinnshold.

LN-FHU: Fullpris, voksenpris - uansett betaler du dyreste tilgjengelig pris. Det var dét jeg forsøkte å formidle. Unnskyld. Og jeg kommer til å nevne mitt valg for Bjørn Kjos neste gang jeg treffer ham.

Heeyy, jeg er i pirkehumør i dag, du betaler billigste tilgjengelige pris hva ???

eller blir dette sånn, glasset er halvfullt/halvtomt-diskusjon :D :D

Uansett, jeg respekterer dine meninger jeg , ikke noe si unnskyld for :spin:

Så dette er altså ikke antakelser, men opplevd? Mye usikkert her synes jeg....men mulig jeg har litt høyere krav til sannhetesinnshold.

Om jeg husker denne saken rett så er det forståelig at KOG reagerer slik han gjør. Jeg reagerte selv med vantro på uttalelsene et forhenværende forummedlem hadde i forbindelse med barnefamilier på tur (og uttalelsene var fra en kabinansatt i DY), men håper likevel at den holdningen denne personen hadde ikke er representative for DYs kabinansatte.

Originally posted by LN-FHU

Heeyy, jeg er i pirkehumør i dag, du betaler billigste tilgjengelige pris hva ???

eller blir dette sånn, glasset er halvfullt/halvtomt-diskusjon :D :D

Uansett, jeg respekterer dine meninger jeg , ikke noe si unnskyld for :spin:

Og det er stort sett dyrere enn SAS Braathens barnepris på samme strekning. Mellom TRD og OSL har faktisk SAS Braathens vært billigere enn Norwegian siden august - med ett unntak rundt juletider. Da er det studenten som reiser. Det billigste er fortsatt NSB, men det tar laaaang tid.

Ja, det er selvopplevd og det er mange her som husker det. Den siste setningen din inneholder en påstand som jeg gleder meg til at du utdyper.

Ja, det er selvopplevd og det er mange her som husker det. Den siste setningen din inneholder en påstand som jeg gleder meg til at du utdyper.

Det jeg mener er at jeg ikke tar ting for god fisk uten at jeg har opplevd det selv...noe mye journlasitikk etc har visst he rpå forumet. Aner ikke hvilken hendelse du sikter til...eller lest det OPPRINNELIGE tråden om denne saken som du henviste til...men som jeg skrev tidligere så skrev du:
"I høst/vinter dukket det opp en tråd der kabinansatte fra sistnevnte selskap slang kraftig med leppa om barn og småbarnsfamilier på tur. Den ble etterhvert fjernet. Det ble da sagt at ledelsen i Norwegian hadde lest noen tråder her - om det gjaldt den jeg sikter til vet jeg ikke.

Men jeg tok en beslutning - som er skrevet i stein - om at jeg aldri vil tillate at min datter reiser alene med mennesker som har slike holdninger til sine kunder. "

Med andre ord så vet du altså ikke at det var denne tråden som gjorde at hun/han ikke fikk være på forumet av ledelsen i Norwegian....slik du også selv skriver....og da synes jeg hele resonnementet ditt blir feil.

...naa er vel poenget til KOG hva som ble skrevet i traaden, ikke hvorvidt ledelsen i DY oensket den fjernet eller ei.....saa jeg ser ikke noe feil med KOG's resonement....

Bortsett fra denne interne diskusjonen, så siterer jeg fra avisoppslaget:

- Mens gutten ventet på neste fly, fikk han servering og så på film, hevder informasjonsrådgiveren.

I så tilfelle var han vel ikke utsultet da han kom på flyet. Det kan jo hende at forklaringen er så enkel at han trodde maten var gratis og ble informert om at den måtte betales. Hadde han nevnt at han var sulten, tror jeg nok de aller fleste CC ville ordnet det.

Hvilke foreldre sender uansett barn avgårde uten en krone i lomma? :cool2

Alt for mange tror jeg...:naughty:

Originally posted by dc-8-63

...naa er vel poenget til KOG hva som ble skrevet i traaden, ikke hvorvidt ledelsen i DY oensket den fjernet eller ei.....saa jeg ser ikke noe feil med KOG's resonement....

mitt poeng også.....men jeg kom til en annen konklusjon...noe som jo må være lov.

mitt poeng også.....men jeg kom til en annen konklusjon...noe som jo må være lov.

Det er lov, men hvorfor gå etter mannen og ikke ballen i to tråder?

Det er lov, men hvorfor gå etter mannen og ikke ballen i to tråder?

Tydeligvis er du ikke særlig god i ballspill

jeg kan heller ikke mye om foppall - men jeg vet at det er ballen som er viktigst...;)

Originally posted by EB

jeg kan heller ikke mye om foppall - men jeg vet at det er ballen som er viktigst...;)

Vel som rutinert forsvarsspiller er jeg ikke helt enig i det utsagnet. Selvsagt er det normalt det beste og ta ballen, men får man ikke tak i den, får man fint stoppet ett potensielt farlig angrep ved og ta mannen også:devil

Dessuten i enkelte "hat-kamper" hvor aggresiviteten og grisespillet når nye høyder mot slutten av kampen og man har mottatt nok slag og albuer i løpet av kampen, er det vel så viktig og ta mannen som ballen.

Skulle noen lure: Ja jeg har pådratt meg mange frispark og endel kort i karrieren, men tar alltid en "Italiener" og bedyrer min uskyld mens offeret ligger og vrir seg.:love

Hadde nok gått rett inn på det Italienske landslaget i tjuvtriks :naughty

De som ikke liker fotball bør lese PONDUS for å få litt innsikt i fenomenet. :biggrin

men tar du mannen blir du ofte utvist...også fra forumet?

Back