• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Eos first flight idag!

LN-AFG

ScanFlyer Gold
Medlem
http://www.eosairlines.com/flyeos/cgi-bin/skylights.cgi

Eos Accelerates Launch Date by Two Weeks
Early DOT Approval Allows Premium Airline to Begin Daily Roundtrip Service between New York and London on October 18, Two Weeks Ahead of Schedule
PURCHASE, NY, October 3, 2005 – Eos, the first airline focused since inception exclusively on the transatlantic business traveler, today announced that it will step up its launch date of daily roundtrip service between New York John F. Kennedy International Airport (JFK) and London Stansted (STN) from November 1 to October 18. Eos received final certification from the U.S. Department of Transportation (DOT) and UK Department for Transport to enable it to begin commercial flights ahead of schedule.

Ideen er nok god, men jeg tror de kan få problemer med Stansted.
Jeg tror et slik tilbud har sin kundegruppe og potensiale på Heathrow.
Mest fordi det er langt til Stansted fra London og fordi at Stansted nok ikke appelerer som en Business flyplass!

Originally posted by MartinL
Ideen er nok god, men jeg tror de kan få problemer med Stansted.
Jeg tror et slik tilbud har sin kundegruppe og potensiale på Heathrow.
Mest fordi det er langt til Stansted fra London og fordi at Stansted nok ikke appelerer som en Business flyplass!

Glem nå ikke at Heathrow kan være et mareritt i rush-tiden, selv om man kan gå gjennom Fast Track sikkerhetssjekk. Stansted har også egentlig bedre forbindelse fra City i London, siden Stansted Express går til Liverpool Street Stn. - det tar vel ca 50 minutter. Det er ikke bare bare å komme seg fra den siden av byen og til Heathrow, hverken med tuben eller i taxi. Taxi tar vel, om man er heldig, nesten like lang tid fra City og til Heathrow som tog til Stansted.

Ja, har de tatt av idag som planlagt? Noen som har noe oppdateringer på flygningen?

http://www.baa.co.uk ger mig följande 2

07:30 E0002 NEW YORK JFK
07:30 EO002 NEW YORK JFK CANCELLED

Det er jo ikke mulig for andre enn BA, Virgin, AA og United å fly mellom Heathrow og USA... BMI har i allefall prøvd i mange år...

Originally posted by EB
Det er jo ikke mulig for andre enn BA, Virgin, AA og United å fly mellom Heathrow og USA... BMI har i allefall prøvd i mange år...
Heathrow er jo the original Fortress Hub

Back