Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Absolutt godt tiltak!! Noen idé om det skal tilbys gratis - jeg vil anta betalingsviljen ikke er spesielt høy for 19 minutter internett der (nordmenn/norske abonnement) har forholdsvis grei 3G-dekning ihvertfall deler av turen?
De reklamerte jo med at "Det eneste du rekker er flyet!"
Får man gjort så mye matnyttig på 20 minutter bortsett fra å sjekke Facebook?
Nja, det er mye treg Edge på turen OSL-Oslo S![]()
Forsåvidt, men det pleier å virke greit for bruk på mobil ihvertfall for meg? Kjører Telenor og har igrunnen bare trøbbel i selve Romeriksporten. (Selvom jeg ikke akkurat holder fri datatrafikk på et norsk abonnement jeg bruker et par-tre dager i måneden, og forsøker å moderere meg når jeg er i Norge)
Oppdaget nå nettopp at Flytoget kjører test av wifi. Fungerte utmerket hele veien fra OSL. Et meget bra tiltak!![]()
Kan også hende det har med oppgraderingen å gjøre. Flytoget sender for tiden togsett på rundgang til Danmark for oppgradering av seter, dørlister etc.
Så WiFi er nok installert på de togsettene som har vært på besøk i DK... Går jeg ut i fra.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.