Endelig torsdag

ENGM 911

ScanFlyer Rusty
Medlem
Da begynner helgen hvert øyeblikk og varer helt til tirsdag som seg hør og bør for en skralten skiftarbeider. Må bare avløseren komme tidlig, for nå vil jeg hjem. Psst, blir vel en kald eller to litt utpå dagen ja.

God morgen fra Forus!

Da var bilen levert på verksted og man har fått seg en liten spasertur på morgenen. Men nå er det en kaffekopp som står på pulten og forum som skal skumleses.

Senere i dag blir det flytting, blir å ta med seg PC'er og diverse og flytte kontor! :)

Ha en fin dag forumister!:)

Fryktelig tidlig denne torsdagen kom, er allerede på plass på jobben og har fått kommet i gang med morgenprosedyrene for lengst. Kanskje like greit å kan man komme seg hjem tidlig i finværet.

Åpner dagen med 2. vers fra en kjent sang:

Morgendisen viker for en dag
som sakte stiger frem
Radioen spiller plater
kaffen koker i de tusen hjem

Ha en fin dag

God morgen fra Oslo. Strålende solskinn i dag også. Vanlig dag på jobben, inkludert det faktum at jeg er litt sent ute. I kveld blir det torsdagspils med noen kolleger. Ha en fin dag

God morgon #2 frå Forus!

Då er det starta opp, og klart for testing her. Venter bare på avspark ;) Kaffi er naturlegvis på plass, så her er det bare å trå til! Ha ein fin dag alle saman!

God senaften fra Chicago. Her er man straks klar for bingen foer man setter seg paa en fransk buss i 1B til Kansas City i morgen. Noen hadde "glemt" aa bestille retur til meg, det ble oppdaget i dag, saa da ble det Southwest og slett ingen billig affaere paa returen i morra ettermiddag.

Det blåser friskt ifra nord og nordvest på Nærsnes i morgentimene, men ellers er været flott. Ny dag med stand-by. Men først egg og bacon. På balkongen i 3. etasje.
Ha en fin dag.

God morgen.

Godt i gang med dagens gjøremål på jobb. I kveld blir det middag på et sted som Hellstrøm var og ryddet opp i og som Scanair benyttet til treff etter ryddingen ;)

Ha en fin torsdag!

Nok en travel dag på jobb venter her i sør! Den er forresten godt i gang alt!
Dagen avsluttes med møte & grill i klubben i aften. Alt fredag i morgen. Skal si dagene flyr!
Heldigvis er jo det greit når man venter på ferien, som pt er 14 dager unna. Så får man håpe at dagene ikke flyr så fort når ferien først er igang, hehe!

Ha en fin dag!

BF:cool2

God formiddag fra Trondheim

Her er det grått og regn og kaldt.....*BRRR*....men det varmer å tenke på at jeg snart kommer til å bestille meg en langtur igjen... ;) ;)

God formiddag

Her sover knotten på sofaen, ser jaggu godt ut å være baby når en ser den henslengte unge mannen bare slapper av :-)

Blir vel å komme seg en tur ut i varmen når han våkner igjen. Får ta turen innom butikken for å se om de har noe fristende man kan kaste på grillen i ettermiddag.

Ønsker alle en trivelig ettermiddag.

S

God formiddag fra Aberdeen West,
Her over på øya er det flott varmt vær idag og.
Det blir nok godt over 20 grader utpå ettermiddagen vil jeg tro.
Returen går med SK4616 sent på ettermiddagen tilbake til fedrelandet.
Det nærmer seg helg og godt er det.
Nå gjelder det å bli ferdig med prosjektmøte slik at jeg rekker kjerra tilbake over sjøen til SVG.
Ha en flott dag forumister og bekjente.

God ettermiddag fra sykesengen. Vært inne til operasjon idag og alt av nerver i håndleddet skal være koblet sammen igjen og med tiden så satser jeg på at følelsene i tommel- og pekefinger er tilbake igjen. Morfinrusen har avtatt og man har fått noen piller istedenfor og jeg har fått tv på rommet.

Satser på at jeg kan dra hjem imorgen, for her er det kjedelig!

God ettermiddag fra lovisenberg. Det er en prøvelse å forsøke å sove på tremannsrom, når de andre har maskiner som piper hver halvtime, og er for sløve til å oppdage det selv. Dog er det til å holde ut - skrives ut Kl 14 i morgen. Det er jeg meget glad for.

God ettermiddag fra lovisenberg. Det er en prøvelse å forsøke å sove på tremannsrom, når de andre har maskiner som piper hver halvtime, og er for sløve til å oppdage det selv. Dog er det til å holde ut - skrives ut Kl 14 i morgen. Det er jeg meget glad for.

Det har sine fordeler med eget rom. :p

Da sitter jeg trygt ombord på sete 3G i LH's Star-kjerre. 8:50 til FRA - god natt!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Viktigst av alt: Kom Warsteinern paa boks eller i flaske?

God aften fra Chicago. To stoedige flighter idag. United i 1B og Southwest paa 22C eller nest siste rad :P Fullt hus hos Southwest er ikke noe aa trakte etter, men damene har alltid ett smil paa lur.

Blir ett par kalde i dag for aa ta farvel med Rafa.

Halv dag i morra foer man tar superhelg.

Blir det TR eller i det minste en rapport fra serveringen om bord?

Vi får se ... det var som det pleier å være. men skal vurdere en liten en når jeg får trukket pusten,

Viktigst av alt: Kom Warsteinern paa boks eller i flaske?

Fortsatt på flaske. Jeg satt på klapp (galley bak) sammen med Sandra ( :spin ) i ettermiddag, og vi hadde en liten prat om nettopp dette. Hun hadde ikke hørt noe om det og var både sjokkert og indignert over at flasken kanskje skulle bort, selv om hun så poenget med vekten ..,..

Back