Endelig mandag

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad morgen fra Ris. Snart settes kursen opp til toppen av byen og der blir jeg til i morgen…like greit å overnatte når man skal nyte ett glass eller to. Frisk temperatur på starten…kan håpe på noe varmere for- og ettermiddag:-)

God mandag

God mandag fra tbanen hvor det nok en dag skal jobbes etter helg. Litt dramatisk i går hvor man måtte utløse stansalarm men det var heldigvis ingen stans og alt gikk greit til slutt. Men heller en gang for mye enn en gang for lite og i en del situasjoner er det stans til det motsatte er bevist.

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Last edited:
God morgen fra Sverige. På tide å få i seg litt frokost før møte-Marathon og en skikkelig steak-dinner i kveld.

Morn fra Tønsberg. Siste uken med buss for tog så da blir det fortsatt hjemmekontor så de dagene kunden ikke krever oppmøte. I tillegg er all fri for tilvenning i barnehagen brukt opp slik at man må jobbe fulle dager.
Makan.

Mornongs fra kontoret. Espresso, type dobbel i koppen, men solen skinner og snart skal jeg plage IT med noen utfordringer :p
Både fotballtrening og hockeytrening for barna, så blir litt logistikk i kveld også, men får sørge for å få meg en løpetur mens eldstemann driver med sistnevnte. Ha en fin dag.

God morgen fra «gamlekontoret» på Sola. Her er det kaffesleras, så blir det møte før kursen settes hjem igjen.
Ha en fin fin mandag:)

Heia og god ettermiddag fra Gimpo på vei til Busan! De fleste her på innenriksterminalen skal til Jeju, litt ufattelig at det går 130-140 fly per dag mellom Seoul og Jeju, i snitt hvert 7 min i åpningstiden!

Småtravel møtedag som startet dårlig med 80 min taxi tur for 11km, heldigvis gikk alt meget bra etter det. Møtene var et tydelig bevis på at det noen ganger er mye bedre å møtes fysisk istedenfor digitalt.

Til PUS blir det A223, før en leiebil hentes og vi begynner kjøreturen mellom PUS-ICN som skal vare de neste tre dagene. Jeg blir sjåføren så håper koreanerne er litt snillere på veien enn her i Seoul!

Om 78 timer er jeg på flyet hjem, det gledes!

God morgen fra Lillestrøm. Merker at det har vært litt mye "kos" i det siste. Men nå har jeg fått hjemmekontorert litt her og det er dags for å dra inn på bortekontoret en tur.

Ha en super mandag.

Morgen fra Lanzarote

Solen skinner som den nærmest alltid gjør
Tid for lang hjemreise i dag med Iberia ekspress til MAD og LH videre via FRA til OSL

Ser ut som utendørs svømmesesong er over for i år, liker meg best i ferskvann og der begynner det å bli kaldt. Kort sesong i år til tross for varm juli

God formiddag fra Forus,

Ny dag og ny uke med godt humør her i prosjektet. Travel helg med valgkamp aktiviteter og partilederen på besøk fredag og lørdag. Søndagen ble brukt til å hente meg inn igjen som det heter.
Gruppemøte i partiet i kveld.
Ha en fin dag.

Grmph fra Skaun!

Plutselig tikket det inn et varsel på SMS fra Nets i går kveld om "mistenkelige transaksjoner på ditt Visa-kort". Jeg hastet inn på mobilbanken, og der var det trukket penger for kjøp via Xbox fra Irland...

Jeg har ikke vært i Irland på et par år, og jeg har aldri eid en Xbox, så banken fikk en kjapp telefon og kortet ble sperret. 2 transaksjoner rakk de å få til svinene, men banken sa at pengene får jeg tilbake etter en stund når jeg klager. Skulle fått tak i jævelen som har klart å fått tak i kortopplysningene og brukt dem, kan finne på et helt utvalg "øvelser" som vedkommende skulle fått prøvd!

Veeeeel, ellers ei fin helg, nå planlegging av konas bursdag i morgen og handling med kredittkort siden bankkortet da må byttes. Litt pes det også... grmph...

Nyt mandagen, Xbox eller ikke!'

Kim

Skulle fått tak i jævelen som har klart å fått tak i kortopplysningene og brukt dem, kan finne på et helt utvalg "øvelser" som vedkommende skulle fått prøvd!

Haha - get over it. Dette har skjedd meg tre ganger nå, uten at det er noen likhetstrekk. Og svindlerne ligger alltid ett hakk foran forebyggerne, uansett hvor mye Apple pay eller andre ting man legger 'foran'. Slikt hjelper lite når det er råkortdetlaljene som er på avveie.

G'morgen fra SC, ja ... Her er bikkjer foret og mosjonert og svigerbeistet har fått første dose kaffe. Hun er lysvåken og klar, og det er en sjelden foreteelse, spesielt på denne tiden av døgnet. Velvel, får sveive igang litt frokost ..

Men det er uansett mandag, og dt betyr at det igjen er Mad Dog Monday. Dette eksemplaret tok et slåballag fra Milwaukee til Seattle en gang i 2004 ..

N805ME.jpg

Back