Endelig mandag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Kaffe, nyheter og forum flr kontoreringen begynner. Blir spennende å se hvor mye sne det kommer i løpet av dagen - enn så lenge har det kun kommet litt som skjuler isen under. Gå forsiktig!

God morgen der hjemme.

Fremdeles kveld her vest på og lite snø og is å melde om.
Kan der i mot melde om noe fuktige kvelder og det er ikke været vi snakker om.

Innsjekk gjort med LH og sete på Rad 5 i en A350 er valgt. Sein utsjekk på hotellet fikset. Så da er det bare å reise når klokken sier så

FQTV

Åh, det var skikkelig stå opp midt på natten følelse da vekkerklokken ringte. Sas ble forsinket med 45 min og det jo litt kjipt. Uansett er granolaen tilbake hos Radisson Blu på Trd. Straks avgårde med tog for litt bortekontorering nærmere byen.

Noen som har sett noen bra Valentinestilbud? Før hadde jo gjerne LH 2 for 1 priser etc. eneste jeg gar sett så langt er cutters med koden Valentines om du trenger hårklipp.

Last edited:
Mornings fra Hvalstad. Alt levert i barnehagen, men siden det sist gikk så bra med togene når det kom mye snø og vind så blir det hjemmekontor, så jeg også rekker den halvdårlige utviklingssamtalen på skolen. Ha en fin dag.

Guten morgen aus Munchen.

Her nede har vi det utmerket. I går besøkte vi BMW museet etter sønnens ønske. Vi bor i nærheten av Olympiaparken så vi spaserte bort ditt i går gjennom parken. I dag blir det en tur til byen for litt shopping og for å titte litt på gamlebyen. Med parken like ved får jeg prøve å legge inn litt mosjon også i løpet av dagen. Onsdag drar vi hjem igjen. Formen er fin heldigvis.

God morgen fra Knausen. Ble fine 1750 meter i bassenget i dag grunnet tidspress. Nå er det et par teams-møter og pakking før man i følge Taxifix blir hentet 11.10 får å så komme seg ned til Magic eller Fantasy for en jobbtur.

God formiddag fra Jåttå,
Trafikk kaos her over i sørvest i morges. 1 time og 15 minutter med bil fra Tananger til Jåttå er ny rekord. Vanligvis tar dette 15 minutter.
Hovedsaklig leddbusser som hadde sakset på det glatte føret som var årsaken.
I rundkjøringer blir dette fullstendig blokade.
Så langt har det vært "catch up" i prosjektet for mitt vedkommende , men kommer nok i mål i løpet av dagen.
I kveld har vi NPF (Norsk Petroleums Forening) på besøk i Flymuseet med 60-70 deltagere.
Disse skal serveres noe å bite i og drikke , deretter ha omvisning av et par av oss som orienterer om historien til flyene i utstilling.
Ha en fin dag

G'morgen .. Våt tur med valpen i dag, men nå er vi installert på kontoret med varm kaffe og en liten godbit.

Det ble Kansas City i natt, etter overtid. Spennende kamp, men gode forsvar gjorde angrepsspillet vanskelig, så mye stanging. Ble tung i øyelokkene mot slutten av 2. Quarter, så sov godt gjennom halftime-showet. Vel anvendt tid. ;) På tide med skikkelig musikk igjen...

Velvel - arbeidslivet kaller ...

Altså, post malone er vel en av de få som faktisk spiller ordentlig musikk med både instrumenter og relativt ekte stemme i dagens musikkverden. Men vet ikke om det var noen andre i pauseshowet også. Mye verre må det være å lide seg gjennom reklameshowet.

Havet koker, med den høyeste havtemperaturen noen sinne målt og dertil ekstremt mye høyere enn andre år, og denne globale oppvarmingen merker jeg nå på kroppen da jeg er allergisk og har full on høysnue i begynnelsen av Februar…. Tabeletter er kjøpt, og jeg stadfester at folk bryr seg mer om superbowl enn havtemperaturer.

https://climate.copernicus.eu/copernicus-2024-world-experienced-warmest-january-record

Tja, har ikke sett noen prioriteringsliste for tilfeldig nevnte temaer for disse trådene, men du har selvfølgelig rett i det du sier. Men hadde havet virkelig kokt, ville vel hverken du eller jeg kunnet skrive om det .. ;)

Post Malone .. vel, han er en god artist, men kan styre meg utseendet hans. Men en gamling som meg henger vel ikke med. Straffange-look'en er ikke helt min greie.
Han var forøvrig ikke del av pauseshowet, men han sang America The Beautiful før avspark.

https://www.youtube.com/watch?v=sV2ekdbf8ik

God morgen fra Boston. Det er sjukt mye reklame på SuperBowl sendingene altså. Fy flate. Det gjør det jo nesten vanskelig å følge med på kampen. Uansett hadde jeg unnet 49erne å vinne på tampen der.

Anyway, her bærer det hjemover i dag. Med SAS 321 til CPH... :(

Har virkelig slappet av og kost oss her, på det som er den fineste suiten vi noengang har hatt. Ikke fordi den er så jålete som sådan, den er bare sjukt chill. Som hjemme, men uten noe av maset hjemme. Så man kan bare kose seg her. Spise middag i spisestuen og binge serier på storskjermen. Deilig og avslappende.

Ha en best mandag

Back