Endelig mandag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet på Ris. Kaffe og nyheter før jeg går ned til sentrum og dagens frokostmøte. Så hjem til hjemmekontorering resten av arbeidsdagen. Som alltid på en mandag blir det en treningsøkt på andre siden av byen i kveld.

God morgon från Arlanda. Efter att ha missat flyget från Oslo till Stockholm igår på grund av forsinkelse så håper jeg at det går bedre idag. Ein ukes jobbreise till Texas og Kalifornia med utreise via Frankfurt. Ha en fin dag alle sammen!
Edit: Vi fick en fripassagerare som skulle åkt till München som boarda de Frankfurtmaskinen, så nu kommer vi inte ens i luften på ett tag, bra start, vad mer kommer gå fel...

Last edited:
Gjesp fra Knausen. Misunnelig på EB, hørtes deilig ut med tur og hjemmekontor. Nå er det straks ut til kantina for å se om egg & salami er på plass igjen. Er best skrudd sammen for privat-reiser og gleder meg allerede til fredag.

Først litt pakking da søndagsmiddagen ble laaang.

Her borte i vest er det ikke en saa god morgen, en DHC-3 Otter fra Friday Harbour Seaplanes har styrtet ved Whidbey Island og 10 antas omkommet. Selv har vi en fridag her, men sliter med luftkvaliteten - som medfoerte en tur innom ER - astmatikere har det veldig tungt naar Partikklene dropper under 2.5 og luftkvaliteten gaar over 150.

God morgen fra Hvalstad. I god rute for å klare vinne og være først i barnehagen. Så på kontoret for å slappe av litt, man skal ikke undervurdere mandager for småbarnsforeldre [emoji2957]

Ha en fin dag

Det er vel fortsatt morgen selv pm det føles langt på dag. Rukket joggetur og litt lett styrketrening. Kontoreringen fortsetter noen timer nå. Så blir det å være assistentrener på fotball i kveld.

Den gode nyheten er at etter mye frem og tilbake fikk vi booket fire bonusbilleter i business i høstferien, riktignok Plus hjem. Fant også en god løsning på å unngå Chicago Maraton. Etter å ha sett hva Ving skulle ha for sju dager på Rhodos ble det bestilt Waldorf Astoria med god samvittighet.

God morgen fra Le Montreux Palace. Helt grei reise hit i går med to etapper KLM og 1,5 time med tog. Var folksomt i byen i går, siste dag av Freddie Celebration Days, en årlig festival til ære for Freddie Mercury. Hørte et helt ok Italiensk Queen tribute band. Bra utvalg av street food og ymse drikkevarer. Mye musikkhistorie i byen her; Queen, Zappa, Deep Purple, jazz festival… Nå frokost før litt kontorering og seminar. Ha en finfin mandag[emoji3]

God morgen fra Le Montreux Palace. Helt grei reise hit i går med to etapper KLM og 1,5 time med tog. Var folksomt i byen i går, siste dag av Freddie Celebration Days, en årlig festival til ære for Freddie Mercury. Hørte et helt ok Italiensk Queen tribute band. Bra utvalg av street food og ymse drikkevarer. Mye musikkhistorie i byen her; Queen, Zappa, Deep Purple, jazz festival… Nå frokost før litt kontorering og seminar. Ha en finfin mandag[emoji3]

Lå det røyk over vannet? :cool:

G’morgen. Pussig nok 22 grader her i dag. Klamt og grått er det også. Men det ødelegger ikke gleden over ukens beste dag.

Begynner å bli tynt med råvarer for bikkjemat, så lurer på om jeg skal dra ned til Lidl og hamstre litt billig hermetikk. Da kan jeg få meg litt skikkelig sjokolade også. Og apple turnovers. Hmm .. Fristende.

Ha en fortsatt glimrende Mad Dog Monday med SE-DMZ.

c520391adf42a2da6872901729636799.jpg

Last edited:
God morgen fra Burlington. Sov skikkelig godt i natt, så nå sitter jeg frisk og rask og venter på en Duke's breakfast sandwich. Ikke av det sunne slaget... så blir det litt møter, hente leiebil og ymse utover dagen.

Ha en super dag!

God ettermiddag fra Forus,
Tempoet øker i prosjektet i takt med energiutfordringene i Fedrelandet og Europa. Dagen har gått unna med diverse møter.
Godt vi har en så fin helg bak oss med varmt sensommer vær og uteaktiviteter.
Det blir en travel uke med reising øst og nordover.
I ettermiddag plukking av bær , Bjørnebær på et hemmelig sted.
Ha en fortsatt fin dag.

Heisann fra Sandnes. Merker at hverdagen er i ferd med å innhente meg etter to uker ferie. Skal ikke på jobb før på onsdag men har nok å gjøre likevel. En bil har vært på service og man måtte også finne seg en passende dress til en forestående begravelse. Så Mastercardet fikk kjørt seg. Ellers er det litt indretjeneste og rydding som gjenstår før man kommer helt i vater. Men ingenting som haster. Så litt av ettermiddagen har gått til å se på youtube-videoer av folk som redder biler ut av garasjer og gir dem nytt liv i stedet for at de blir sendt til "høggern". Perfekt eksempel på prokrastinering for bilen min kunne trengt en vask.

Da ble det Lidl og masse billig hermetikk. Og sjokolade. Og eplekaker. Jadda .. Og bensinen er nå $2.98 ... så fortsatt i rute for gratis bensin før neste sommer. ;)

Alt annet koster skjorta, dog ...

Da ble det Lidl og masse billig hermetikk. Og sjokolade. Og eplekaker. Jadda .. Og bensinen er nå $2.98 ... så fortsatt i rute for gratis bensin før neste sommer. ;)

Alt annet koster skjorta, dog ...

Utenom Stabæk, men de klarer seg likevel..

It ain't over ''till the fat lady sings ....

flat,750x,075,f-pad,750x1000,f8f8f8.u1.jpg

..

.

.

.

.

.

.

...og der var det visst slutt. jaja, poeng er poeng.

Back