• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Endelig mandag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Hjemmekontoret er åpnet og det er nok Nespresso i nærheten. Dagens kundemøte i marka er utsatt - så da blir det nok noen kilometer rundt stuene da. Ha en bra start på uken!

God morgen fra Lillestrøm. Ferieuke og det er innafor. Kaffe i koppen og straks får badet seg en oppgradering. Ha en fin en! :)

God morgen fra Oslo Øst. Etter en relativt begivenhetsløs helg er det atter en ny arbeidsuke. Gikk en totimers spasertur rundt i Oslo på lørdagskvelden. Har blitt en spøkelsesby igjen slik som i mars... Så kun to åpne spisesteder. Straks klar for dagens arbeid. Litt kontorkontorering, men mest hjemmekontor denne uka også. Stay safe og ha en fin uke[emoji3]

God morgen fra bgo. Trodde vekterstreiken var over for lengst, men de holder fortsatt på å lage litt krøll for helikoptrene. Stordalen slo på stortromma i dag og tilbød både bacon og søtt bakverk.

Mye som tyder på at jeg tar min siste helikoptertur ut i Nordsjøen i dag, siste retur går om ca 3 uker. Kjenner det blir godt med vanlig familieliv snart etter 8 år med mye reising.

Last edited:
Mornings fra Hvalstad. Ser ut som noen solstråler skal dukke frem, så passer da fint å legge inn en løpetur til lunsj. Ha en fin dag

Hei og hå fra gjemmekontoret.

Må innrømme at det var ganske behagelig å ligge i senga mens radioen varslet om laaang kø pga. ulykke på E6.

Ser ut til å være overkommeloig arbeidsmengde i dag også, og man krysser fingrene for at den varslede mulige bruddet på bredbånndsforbindelsen ikke blir noe av. Kjempepraktisk av Telenor å planlegge sånt midt i arbeidstiden når halve Norge sitter på hjemmekontor, synes jeg.

Ha en god en :)

Makan fra bortekontoret. I dag var jeg førstemann her og blir nok sistemann hjem. Men det positive er så klart at de har pølser og potetstappe i kantina i dag. Så for en gangs skyld bryter jeg ut fra den interne brødskivelunchen ved kontorpulten og begir meg ned i kantina.

I går binget vi forresten siste sesong Charterfeber. GENIALT program!

Ha en fin en

G’morgen, ja. Mørkt. Krysser fingrene for at pleiersken dukker opp i dag.

Ikkeno’ kontor i dag. Eller i morgen. Eller onsdag, torsdag eller fredag. Det er thanksgiving-uke. Skal ta en god lur etter frokost (hvis nevnte pleierske dukker opp) og se om jeg kan drømme opp noe å være takknemlig for i år. Den blir ikke lett.

Aldeles nydelig vær i Oslo, halvannen times rusletur i vannkanten rundt Bygdøy er absolutt ikke det verste en kan gjøre, spesielt ikke i disse tider.
Bra hjemmelunch inntatt, så da er det bare å og se om det kommer noen form for arbeidslyst sigende.

Hei fra godstolen foran peisen.. Flott tur i Østmarka i dag og kanelbolle på Vangen. Middagen ble med to av arvingene på Ekte Istanbul som bare blir bedre og bredre... Endelig har de ekte tyrkisk kaffe og maten er som vanlig uten tvil byens beste "kebab".

Back