Endelig mandag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Klar for å åpne opp hjemmekontoret og gå o gang med dagens oppgaver. Godt at pc`n står ved siden av Nespresso maskinen.mamdag betyr trening på kvelden...så da er det vel klart for en bra start på uken.

God morgen fra Hvalstad. Ute er det minus 1 grad, men ulvene er foret, så vi er på rute. Må en tur til Asker sentrum for noen småting, så da blir det nok en anledning til å ta meg en kanelbolle. Ha en fin dag

God morgen fra Tunhovd!
Fortsatt grisekaldt i fjellet; Ti blå ute og fem røde inne, så både Jøtulen og den nye gassovnen får kjørt seg.
Beste dagen i uken skal utnyttes i solveggen, straks jeg har vært en tur på Jokeren.
Uten mat og drikke, duger ikke helten :D
Mydelig mandag ønskes!
7e626fc3b9b95b1c640782b178b9e578.jpg

God morgen fra Stavanger. Nydelig vær, men knitrende kaldt. Yngste datter kjørt på jobb og det bedrives nå oppfyring av vedovn og kaffen er på gang. Så nå blir det nyhetsmorgen på TV’n.
Ha en nydelig mandag :)

God morgen fra Hilton på Schiphol. Gikk ikke noe sent fly hjem i går kveld, så da ble det en natt her. Og når man først overnatter og ikke har det travelt så tenkte jeg at jeg like gjerne kunne hjemmekontorere litt her og ta 14-flyet hjem.

Desverre våknet jeg med dårlig hals og hadde det altfor varmt på rommet i natt, så planen om å våkne uthvilt og fresh feilet greit.

Men det er Nespresso og sparklingvann på rommet, så da er det ikke så galt.

Ha en fin en

God dag fra Snillfjord. :)

Supert vær på denne kanten- faktisk nesten litt vår-følelse i lufta( om det ikke var for kalenderen da ).

Nåvel, her er det fri frem til den 17, så man har nok av tid til å finne på ymse saker. Formen er nesten på normalt nivå, om det nå kan kalles normalt da, så man burde sånn sett kommet seg ut en tur for og nyte godværet når vi har det. En trimtur bør det nok bli når ettermiddagen siger på.

En fortreffelig en ønskes. :)

God morgen fra Nashville!

Leiebilen har et skilt som starter på 747, og på speedometeret står det skrevet ‘ground speed’, så det oppfordrer til lavtflygning. Måtte holde igjen hestene litt for å unngå blålysfest, men leiemustangen avgir et herlig brøl når man akselererer :)

Ha en flott dag dere!

Back