• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Endelig mandag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra hjemmekontoret på Ris. Her er Nespresso`n klar og da er det vel ingen grunn til ikke å begynne med dagens oppgaver. De små grønne skal ta meg til Røros i ettermiddag for et par dager med møtevirksomhet. Ha en bra start på uken der du er.

Endelig mandag ja! :) Ny uke, denne gangen kort med tre arbeidsdager. Aberdeen på fredag! :) Ha en fin ny uke!

Kald morgen fra Jæren. Frosten har lagt seg på bilen, i gresset, og på veien. Bilen har rett nok vinterdekk påmontert, men jeg tar som vanlig toget til Forus for en formodentlig helt normal arbeidsdag. Hvilket er sikkert like greit for bilen ettersom saltet antakelig ligger tykt på veien allerede...

God morgen fra havet et sted mellom Guinea og Sierra Leone.

Litt fiskebåter har det vært men ikke kanoer eller uthulte tømmerstokker med AK-47.
Godt er det.

Blir seilas hele denne uke.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Morn fra bussen på høydene bak Oslo hvor det snør. Får vel jobbe litt igjen, og forhåpentligvis får jeg nytt leketøy av jobben også i dag

Mornings fra L1 i retning Oslo S. Får vel jobbe litt i dag også, forkjølet og småpjusk eller ikke. Men satser på formen er stigende. Ha en fin dag

God morgen fra toget. Kontordag venter. Ikke stort mer å si om det.

Var forøvrig veldig koselig å spise i Finstua på Frognerseteren igår. Ikke den største gourmetoppøevelsen jeg har hatt (men så hører det med at jeg hadde hummersuppe og juletallerken). Men stemningen, lukten, servicen og stilen på kelnerne. Skikkelig flott altså og verd hver krone!!!

Ha en fin dag

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

God morgen fra Trondheim! Lite spennende som kommer til å skje i dag. Vanlig jobbing, så en tur opp til Gløshaugen for å finne ut om studenten "min" har kommet seg videre i løpet av uken som har gått.
"Hamburgermandag" i universitetskantina hopper jeg over og finner heller noe annet å spise, har gått lei.

Ha en flott dag!

Mårnings fra det Sørlandske!

Her har temperaturen droppet nedover så det er faktisk ufyselig kjølig. Enda godt man jobber inne. Måtte slå på panelovnen her.

Greit med en kontordag for å få unna noen saker innen man flyr seg til Oslo i morgen tidlig.

Champagnesmaking i vinklubben i kveld. Ble såpass mye alkohol i helgen at jeg egentlig ikke har det store suget kjenner jeg. Meeeeeen, noen glass champers pleier jo aldri å være feil.

God uke ønskes!

God morgen fra Stavanger. Her er ungdommen reist til skolen, mens far slapper av med kaffe fremfor ovnen. Ute er det i kjøligste laget, men trives jo godt innomhus.
Haven fin fin dag :)

Guten Morgen fra Berlin! Er nå på vei hjem etter en forholdsvis rolig « Wochenende» i denne europeiske storbyen. Stusset litt over at SAS er henvist til terminal C her på Tegel. Her er det jo kun EasyJet og LaudaMotion. Men hey...jeg har ingenting imot å stå i security-kø omgitt av folk i joggebukse og flip-flops. Her er mye reisefeber og forventninger å spore. Herlig!

God formiddag fra Boston!
Skikkelig vestlandsvær på østkysten på ukens beste dag, så det er behov for trøst før AF333 freser meg over dammen i natt.
Hadde helt glemt hvor godt sherry er, så da har man lært noe nyttig idag også :)
Varmere ukestart ønskes!
bbd2c61a5618e204e4b1ddceb3c177cf.jpg

Back