Endelig mandag...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Klar for dagens første møte om en drøy halvtime - man kaster da ikke bort en mandag. Tilbake på hjemmekontoret omtrent når andre kommer seg til sentrum. Ettermiddagen byr som alltid på en treningsøkt. Ha en bra mandag du også.

God morgen fra Snillfjord. :)

Skjønt, direkte god er den ikke, men den kan da alltids gå seg til.

Her skal 6,5 time slås ihjel på sykehjemmet med blant annet å arrangere bingo for den eldre garde m.m. Ytterligere 6,5 time i morgen, så er arbeidsuken over for mitt vedkommende.

Ha en fortreffelig en. :)

Morn fra havet.

Seilas sørover med rigg går ikke fort.
5 knop og fuel forbruk på 140.000liter i døgnet.
Greit å sysselsette egen næring.

Håper vi får smake litt på høytrykket som er der sør. Her oppe er det bare lavt skydekke, regn og 6-7 grader.

Ha en god dag og uke.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Mornings fra Ruters grå. Her forsov man seg til jobb. Men blir uansett ikke veldig forsinket så det skal gå bra. Var våken så duppet jeg av men føler meg mer opplagt så kanskje ikke så galt likevel

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Mornings fra Skillebekk. Første dag av planlagte to uker det blir å ta trikken fra denne delen av byen. Fotografering av leiligheten i dag. Trøtt og forkjølet er jeg også. Ha en fin dag

Mårnings fra det Sørlandske!

I natt har det regnet, og det var nok plantefaunaen glad for etter mange dager med sol og varme. Tok forøvrig ikke lange tiden før asfalten var tørr igjen. Var over 20 grader i 23 tiden i går, så det var nok i mai man skulle tatt ferien i år.

Travel uke foran her. Og første 5 dagers uke på en måned. Uka inneholder en haug med møter og workshops, 3 dager i Oslo og en tur til Mandal. Heldigvis blir neste uke forhåpentligvis myyyyyye bedre!

God uke ønskes!

God morgen fra Nice!
Feriens siste femkilometer bød på noen høydemetere, her illustrert med utsikt fra Chateau ned mot havna.
Kun hjemreisen gjenstår. Heldigvis har jeg direkteflight til osl via Lyon og Paris :D
Tipp-topp ukestart ønskes!
9c9563ac7dedc2d0f448622b31529f20.jpg

God morgen fra Nice!
Feriens siste femkilometer bød på noen høydemetere, her illustrert med utsikt fra Chateau ned mot havna.
Kun hjemreisen gjenstår. Heldigvis har jeg direkteflight til osl via Lyon og Paris :D

Gamle Christian IV fra Color Line som ligger nærmest der?

Hæppi mandag herfra. Kjørt en mjukvareoppdatering her i helga, så nesten alt virker.

Ha en god en :)

God morgen fra Nice!

Jeg synes jeg ser "Seadream I" eller "Seadream II" i bakgrunnen der. Det er noe av de feteste båtene jeg har vært på.

Jeg synes jeg ser "Seadream I" eller "Seadream II" i bakgrunnen der. Det er noe av de feteste båtene jeg har vært på.

Seadream II som ligger bak bladene der, skal man velge stole på Marine Traffic

De jeg kjenner som frekventerer de båtene er såpass fornøyde at de til stadighet gjentar det

De jeg kjenner som frekventerer de båtene er såpass fornøyde at de til stadighet gjentar det

Stemmer det, det reserveres til og med den spesifikke lugaren år i forveien - dyrt men "value for money". Lite bonusjegere om bord da :D

Last edited:
G’morgen! Memorial Day og dermed helligdag her i Ameriken - endelig skal vi også få en slik.

Vått utenfor, og det duskregner, men vannstanden i hundebollen (min regnmåler) er ubetydelig, så det kom ikke mye. Skal imidlertid fortsette i hele dag, så plantelivet er happy.

Blir nok dermed å fortsette Prosjekt Fotologg .. Holder på å registrere alle synlige registreringer i mitt fotoarkiv. Har kommet til 3000 oppføringer fra 2006 til i dag og er klar til å begynne på 2005. Bruker Excel, så hvis noen har tips til en spotterlogg hvor jeg kan importere disse tar jeg gjerne imot tips.

Trallala og tuddelidu - nå skal det bli en dugelig frokost!

Mandag.... Sovna midt i NASCAR løpet i natt, tydeligvis i en helt meningsløs posisjon for jeg har vond nakke fortsatt... Kjøpe enda en Amerikansk bil i morgen.

Bruker Excel, så hvis noen har tips til en spotterlogg hvor jeg kan importere disse tar jeg gjerne imot tips.
!

Mulig SpottingLog har årnings for denslags?

God morgen fra Nice!

Jeg kom inn der med den gule båten, Corsica Ferries for noen år siden og den mest ukomfortable båtreisen jeg noensinne har hatt. Null ledige lugarer og stengt bar.

God morgen fra Nice!

Perfekt direkteflight!

Speaking of direkteflighter:

Digger Amerikanske flyselskaper. De er så løsningsorienterte. Skal på en sjefsheisatur om 1,5 uke... hadde opprinnelig denne routingen fordelt på 3-4 bookinger: OSL-LHR-MIA-JFK/EWR-DEN-MIA-GRU-IGU-GIG-SCL-GRU-MIA-LHR-OSL over 8 dager

For et ubetydelig mellomlegg fikk jeg endre LHR-MIA-JFK til LHR-JFK.

Feirer med peanøtter og Munkholm

Ha en fin en.

Perfekt direkteflight!

Speaking of direkteflighter:

Digger Amerikanske flyselskaper. De er så løsningsorienterte. Skal på en sjefsheisatur om 1,5 uke... hadde opprinnelig denne routingen fordelt på 3-4 bookinger: OSL-LHR-MIA-JFK/EWR-DEN-MIA-GRU-IGU-GIG-SCL-GRU-MIA-LHR-OSL over 8 dager

For et ubetydelig mellomlegg fikk jeg endre LHR-MIA-JFK til LHR-JFK.

Feirer med peanøtter og Munkholm

Ha en fin en.

Festvær i Paris ikveld. Lukter store forsinkelser.
Man kan da ikke være så heldig å kunne håpe på en overnatting på direkteflighten sin?

God morgen fra Snillfjord. :)
Her skal 6,5 time slås ihjel på sykehjemmet med blant annet å arrangere bingo for den eldre garde m.m. Ytterligere 6,5 time i morgen, så er arbeidsuken over for mitt vedkommende.

Jeg kjenner ei som jobber på sykehjem og hun er rystet over hvor trist og monoton hverdagen kan være for beboerne. Tilbud som bingo, sangstund, nyhetsopplesning, barvogner er veldig flotte tiltak som øker trivselen. Så kudos til deg for den jobben du gjør der. :up: :fly

Jeg kjenner ei som jobber på sykehjem og hun er rystet over hvor trist og monoton hverdagen kan være for beboerne. Tilbud som bingo, sangstund, nyhetsopplesning, barvogner er veldig flotte tiltak som øker trivselen. Så kudos til deg for den jobben du gjør der. :up: :fly

Oi, beklager sen respons her ifra, men takk takk. :) Er ikke store greiene akkurat, men alltid like hyggelig når man ser hva det betyr for beboerne. :)

Back