God morgen fra Nice!
Feriens siste femkilometer bød på noen høydemetere, her illustrert med utsikt fra Chateau ned mot havna.
Kun hjemreisen gjenstår. Heldigvis har jeg direkteflight til osl via Lyon og Paris
Tipp-topp ukestart ønskes!![]()
God morgen fra Nice!
Feriens siste femkilometer bød på noen høydemetere, her illustrert med utsikt fra Chateau ned mot havna.
Kun hjemreisen gjenstår. Heldigvis har jeg direkteflight til osl via Lyon og Paris
Tipp-topp ukestart ønskes!![]()
Jeg synes jeg ser "Seadream I" eller "Seadream II" i bakgrunnen der. Det er noe av de feteste båtene jeg har vært på.
De jeg kjenner som frekventerer de båtene er såpass fornøyde at de til stadighet gjentar det
Bruker Excel, så hvis noen har tips til en spotterlogg hvor jeg kan importere disse tar jeg gjerne imot tips.
!
God morgen fra Nice!
God morgen fra Nice!
Kun hjemreisen gjenstår. Heldigvis har jeg direkteflight til osl via Lyon og Paris![]()
Perfekt direkteflight!
Speaking of direkteflighter:
Digger Amerikanske flyselskaper. De er så løsningsorienterte. Skal på en sjefsheisatur om 1,5 uke... hadde opprinnelig denne routingen fordelt på 3-4 bookinger: OSL-LHR-MIA-JFK/EWR-DEN-MIA-GRU-IGU-GIG-SCL-GRU-MIA-LHR-OSL over 8 dager
For et ubetydelig mellomlegg fikk jeg endre LHR-MIA-JFK til LHR-JFK.
Feirer med peanøtter og Munkholm
Ha en fin en.
God morgen fra Snillfjord.
Her skal 6,5 time slås ihjel på sykehjemmet med blant annet å arrangere bingo for den eldre garde m.m. Ytterligere 6,5 time i morgen, så er arbeidsuken over for mitt vedkommende.
Jeg kjenner ei som jobber på sykehjem og hun er rystet over hvor trist og monoton hverdagen kan være for beboerne. Tilbud som bingo, sangstund, nyhetsopplesning, barvogner er veldig flotte tiltak som øker trivselen. Så kudos til deg for den jobben du gjør der. :up: :fly
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.