Endelig mandag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Klar for å åpne hjemmekontoret og ta tak i dagens oppgaver. En tur til legen for EU-sjekk av kroppen står også på programmet. Kvelden byr som alltid på en treningsøkt. Ha en bra start på uken!

Endelig mandag ja og tid for å sette i gang en ny arbeidsuke. :) Kaffe i koppen og flyforum på mobilen så alt er på stell her. Bare fem dager til flytur er det også. Ha en fin en alle sammen! :)

GOD morgen framfor gardinen(e) på QR 836. Qatar leverer så det holder og baren bak i balja digger jeg. Straks landing, så en natt her før ferden går sydover med buss.
Ha en fin fin dag :)

God morgen fra Snillfjord. :)

Klart og kaldt på denne kanten, muligens siste dagen i denne omgangen da mildvær kaller utover uken.

Nåvel, oppe er man da...og etter hvert klar til dyst på jobb. I dag åpnes dagen med et møte for å avklare litt rundt arbeidsoppgaver, slik at man har noe å forholde seg til.

Ha en fortreffelig en! :)

Mornings - det er start på ny uke og kulden sitter i Oslo denne dagen, så kommer mildværet og nedbør fra i morgen ettermiddag.

Håper disse dagene med storm er ferdig for i år - så for været være som det blir.

Jan

God morgen fra Grønland. Så var det mandag igjen... om ikke annet kan man se frem til noen flyturer om noen dager. Men mesteparten av uken blir man å finne på kontoret som vanlig. Ha en god arbeidsuke!

Mornings fra Sandaker. Arvingen er levert og hjemmekontoret er fyrt opp, før turen går til legen, som etter planen skal skjære litt på en tommel. Satser på det er såpass fort og enkelt unnagjort at jeg er på jobb før lunsj. Ha en fin dag

God mandag fra tiggerstaden. Flere dager til neste flight, men har lagt inn passinfo og håper stengt offentlig sektor ikke gir for store utfordringer for reisende. Utrolig nok har jeg fortsatt 2 ledige slots for reiser det første halvåret og skal se om jeg ikke snart får gjort noe med det. Prøver også å få gjort mer matnyttige aktiviteter, men merker at det i bevisstheten stadig dukker opp spørsmål om helgens store mysterium:

Hvorfor var det så mange med trillekoffert i Botanisk hage igår? Ikke var det noe arrangement der og det er ikke et naturlig passasje til et trafikknutepunkt. Noen forslag?

Ha en god en alle som lurer på de store gåtene her i livet.

God morgen fra Frederikshavn!

Kom ned sent i natt og fikk 4 timers deilig nattesøvn før en laaaaang arbeidsdag nå har startet.

Nesten ikke snø her, så det er jo alltids en fordel.........

God uke ønskes!

Null hull. Woohooo!!!

På den andre siden har skinkosaurusen og moren sittet og diskutert heftig og konkludert med at budsjettet de har fått på stæsj til ny kåk er ALT FOR LITE.

Elefanten vil ha flere aviser på lager for salg i Syden om 2 uker og elgen vil veksle inn utestående lønn i Bamsemums.

Og Charleston... er det et ok sted å dra for en kjapp Fre-Søn biscation?

Ha en ellers fin uke

Last edited:
Meh frå Trondheim. Tenkjer på vanskelege ting. Ser på saker som snurrar rundt i eit program. Burde ha skjønt meir enn eg gjere. Det er vel oppsummeringa av arbeidslivet fortida.

Får sjå om eg får bestillt meg London-tur. Nokon som har tips til leveleg hotell ørlite nord for Heathrow? Er visst borti der eg skal vere.

God mandag fra tiggerstaden. Flere dager til neste flight, men har lagt inn passinfo og håper stengt offentlig sektor ikke gir for store utfordringer for reisende. Utrolig nok har jeg fortsatt 2 ledige slots for reiser det første halvåret og skal se om jeg ikke snart får gjort noe med det. Prøver også å få gjort mer matnyttige aktiviteter, men merker at det i bevisstheten stadig dukker opp spørsmål om helgens store mysterium:

Nei det vil det neppe gjøre med mindre du ikke skal besøke noen nasjonalparker eller museer som drives av føderale myndigheter eller på noen måte skal i kontakt med IRS etc. Grensekontroll, flygeledere etc er folk som ikke permitteres. Det som kan skje er at hvis APC automatene ved innreise er ute av drift så vil det ikke bli fikset.

Go mandag fra Oslo - jeg må få sett på noen søknader. Men inntil videre ble det internett. Får vel komme i gang snart.

God kveld fra Fukushima. Første skidag i Japan i år, 13 igjen. Ski, onsen, mat, sove - repeat. Livet er perfekt.

I dag gikk vi opp Mt. Nishi-Daiten etter lunsj, og det var gøy! Trøtt som F nå, men for å sørge for at tidszonen (for)blir i Japan bør man holde seg opp en liten time til. Hardt liv [emoji6][emoji23]

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Hau hau .. bikkjene danset på meg til vanlig tid, så ingen nåde ...

Eldstemann returnerer til Bellingham i dag, så da blir det muligens litt valsing rundt flyplassen med kameraet også. Stay tuned.

Savannah er hyggelig og romantisk, så intet dårlig valg. Elefanten vil kanskje kjede seg, men han liker nok sjokoladebutikkene ..

Last edited:
Back