Endelig freddan!

Og jammen skal vi ikke ha en aldri så liten "bordfest" på jobben :)

Blir den festen over eller under bordet?? :colgate: Regner med at brennetrevinet er importert med ordonans fra junaiten?

BF:colgate:

God kveld fra Bangkok :-) Kom hit med AirAsia i ettermiddag :-) Her er det meldt opp på 37 grader de neste dagene. Nå er det ikke mye igjen av min påsketur...dra hjemover på Søndag ettermiddag og skal ha et lite stopp i Dubai på vei hjem :-)

Har funnet ut at Miller ikke smaker så aller verst :cheers:

Takk, det er notert. Da slapp jeg å finne det ut :rolleyes:.

Det var forresten ingen her som parkerte vied siden av en hvit Peugeot på kortidsparkeringen på avgang på OSL i tre-tiden i dag? Takk for trimmen jeg fikk, da jeg måtte klatre inn via passasjersiden ;).

God fredag kveld :)

Har funnet ut at Miller ikke smaker så aller verst :cheers:

Hva har du drukket foer du proevde Miller ?? Eddik ?
Miller er ikke et oel, det er et markedsfoerings produkt med noe alkohol innhold....:drunk::angry:

Ringnes? :colgate: :drunk:

Kom gjerne med anbefalinger på drikkbar lyst øl som er mulig å få tak i her på berget :cheers:

Joda. Har stor forståelse for at en som tidligere har drukket Ringnes synes at Miller smaker himmelsk! :colgate:

Men du skulle heller prøve et skikkelig øl. Som f.eks. en pilsner fra Christiansands Bryggeri! :thumbup:

BF:cool2

Jeg tror jeg drakk CB på et julebord på Quality Hotel på Jessheim for noen år siden.. Har aldri vært såå dårlig dagen derpå noensinne...

Jeg tror jeg drakk CB på et julebord på Quality Hotel på Jessheim for noen år siden.. Har aldri vært såå dårlig dagen derpå noensinne...

Det var nok fordi du drakk for mye av andre ting! Vi vet jo alle hvordan du er på Tequilaen!:p Og da får man som fortjent!!!

Hva med Den Nøgne ø ... ? Mye godt øl aa fra den gjengen....dessuten er det jo on-topic ogsaa...siden det eies/drives av en Pilot i SAS....og det er jo aa faa kjøpt her borte ogsaa...

Det var nok fordi du drakk for mye av andre ting! Vi vet jo alle hvordan du er på Tequilaen!:p Og da får man som fortjent!!!

Er da rart hvilket rykte en skal få når en tar to shots med Tequila i Seattle.. Det er faktisk de to eneste Tequila-shottene jeg har drukket hele livet..

Men jeg kan jo si som en kollega sa på julebordet: "Gin Tonic? Nei det blir'n ikke sjuk av". Det motbeviste jeg den kvelden :D

Hold deg unna tequilaen, Martin. Det sa min far!!
(Han sa riktignok ikke Martin, men det var essensen!)

Hjemme fra housewarming hos en venninde - droppet bytur - med tanke på leseplanen min for uken fremover bør man komme seg i seng rimelig snart!

Så det var essensen (sånne små flasker man får kjøpt i butikken som man skal blande med sprit) som sa Martin? Var det Tequila-essens? :D

(Sorry Joe. Jeg skjønte hva du mente ;))

Er da rart hvilket rykte en skal få når en tar to shots med Tequila i Seattle.. Det er faktisk de to eneste Tequila-shottene jeg har drukket hele livet..

Men jeg kan jo si som en kollega sa på julebordet: "Gin Tonic? Nei det blir'n ikke sjuk av". Det motbeviste jeg den kvelden :D

Du blir dårlig av alt om du bare drikker nok! Prøv å drikk 5 liter Solo Super en kveld, så skal du se du blir skamdårlig av det også!;)

Så kanskje du heller skulle lære å passe måten, Martin?
Og om du blir dårlig etter en drink må du enten trene opp drikkemuskelen din, eller bli avholdsmann!:lol:

BF:cool2

Så det var essensen (sånne små flasker man får kjøpt i butikken som man skal blande med sprit) som sa Martin? Var det Tequila-essens? :D

(Sorry Joe. Jeg skjønte hva du mente ;))

Haha, ja, nå sa forøvrig min far den gang jeg hadde klart å kjøpe "et-eller-annet"-essens at det var fattigmanns-gleder. Det kan også nevnes at jeg som fire åring i barnehaven tegnet en serie med de ulike glassene vi hadde hjemme - rødvin, hvitvin, champagne, long drink, martini osv - hvorpå barnehavetantene utrykte sin bekymring til min mor.

Jeg føler at BizFlyers "Er det rart jeg drikker!" erp å sin plass!

Og ang. øl, ingenting smaker som en Ringnes når man lever i landflytktighet!

Og ang. øl, ingenting smaker som en Ringnes når man lever i landflytktighet!

Du mener vel at en Ringnes smaker ingenting når man lever i landflyktighet?;)

Du som bor i DK er jo så heldig at du kan kose deg med Grøn Tuborg til en penge vi her på berget bare kan drømme om!!

BF:thumbup

Og jeg har videobevis av begge :D Den siste var visstnok den værste :D

BTW, jeg tror ikke at BF stoler på meg (ref en annen tråd), jeg som ikke drikker ^_^ (alkohol altså...)

Back