LCH78 www.lch78.net Medlem 18 Apr 2009 #41 Martin said: Jeg tror jeg drakk CB på et julebord på Quality Hotel på Jessheim for noen år siden.. Har aldri vært såå dårlig dagen derpå noensinne... Click to expand... en kompis av meg har samme problemet når han drikker Mack Øl Selv så drikker jeg ikke øl
Martin said: Jeg tror jeg drakk CB på et julebord på Quality Hotel på Jessheim for noen år siden.. Har aldri vært såå dårlig dagen derpå noensinne... Click to expand... en kompis av meg har samme problemet når han drikker Mack Øl Selv så drikker jeg ikke øl
Discus Galley Slave Medlem 18 Apr 2009 #42 LCH78 said: en kompis av meg har samme problemet når han drikker Mack Øl Selv så drikker jeg ikke øl Click to expand... Og for enkelte hjelper det betraktelig på formen at man kutter ut de 6-7 siste halvliterene kvelden i forveien :lol:
LCH78 said: en kompis av meg har samme problemet når han drikker Mack Øl Selv så drikker jeg ikke øl Click to expand... Og for enkelte hjelper det betraktelig på formen at man kutter ut de 6-7 siste halvliterene kvelden i forveien :lol:
Bizflyer FinalCall.travel/no Medlem 18 Apr 2009 #43 BSSW said: BTW, jeg tror ikke at BF stoler på meg (ref en annen tråd), jeg som ikke drikker ^_^ (alkohol altså...) Click to expand... Det medfører riktighet! Så da vet du hva du har å gjøre!! JoeW said: Bizflyer stoler vel helst kun på de han har drukket Jäger med! Click to expand... Jeg er ikke så sneversynt! Jeg stoler også på de jeg har drukket Gin/tonic, CB øl, champagne, hvitvin, rødvin, cognac og rom med!:colgate: BF:cool2 PS: i dag er jeg tørst!!:drunk:
BSSW said: BTW, jeg tror ikke at BF stoler på meg (ref en annen tråd), jeg som ikke drikker ^_^ (alkohol altså...) Click to expand... Det medfører riktighet! Så da vet du hva du har å gjøre!! JoeW said: Bizflyer stoler vel helst kun på de han har drukket Jäger med! Click to expand... Jeg er ikke så sneversynt! Jeg stoler også på de jeg har drukket Gin/tonic, CB øl, champagne, hvitvin, rødvin, cognac og rom med!:colgate: BF:cool2 PS: i dag er jeg tørst!!:drunk:
LCH78 www.lch78.net Medlem 18 Apr 2009 #44 Discus said: Og for enkelte hjelper det betraktelig på formen at man kutter ut de 6-7 siste halvliterene kvelden i forveien :lol: Click to expand... hehe.. funker nok det også ja
Discus said: Og for enkelte hjelper det betraktelig på formen at man kutter ut de 6-7 siste halvliterene kvelden i forveien :lol: Click to expand... hehe.. funker nok det også ja