Og jammen skal vi ikke ha en aldri så liten "bordfest" på jobben![]()
Blir den festen over eller under bordet?? :colgate: Regner med at brennetrevinet er importert med ordonans fra junaiten?
BF:colgate:
Og jammen skal vi ikke ha en aldri så liten "bordfest" på jobben![]()
Har funnet ut at Miller ikke smaker så aller verst :cheers:
God fredag kveld
Har funnet ut at Miller ikke smaker så aller verst :cheers:
Jeg tror jeg drakk CB på et julebord på Quality Hotel på Jessheim for noen år siden.. Har aldri vært såå dårlig dagen derpå noensinne...
Det var nok fordi du drakk for mye av andre ting! Vi vet jo alle hvordan du er på Tequilaen!Og da får man som fortjent!!!
BF:colgate:
Er da rart hvilket rykte en skal få når en tar to shots med Tequila i Seattle.. Det er faktisk de to eneste Tequila-shottene jeg har drukket hele livet..
Men jeg kan jo si som en kollega sa på julebordet: "Gin Tonic? Nei det blir'n ikke sjuk av". Det motbeviste jeg den kvelden![]()
Så det var essensen (sånne små flasker man får kjøpt i butikken som man skal blande med sprit) som sa Martin? Var det Tequila-essens?
(Sorry Joe. Jeg skjønte hva du mente)
Og ang. øl, ingenting smaker som en Ringnes når man lever i landflytktighet!
Og jeg har videobevis av beggeEr da rart hvilket rykte en skal få når en tar to shots med Tequila i Seattle.. Det er faktisk de to eneste Tequila-shottene jeg har drukket hele livet..
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.