Endelig fredag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet på Ris. Kaffe, forum og påskemarsipan kick-starter dagen og helgen. Litt kontorering før jeg i formiddag tar toget til Innlandet og en helg med gode venner. KoffertenE er pakket for 4 forskjellige opphold de neste 6 dagene. Nyt fredagen først!

Morn fra T-banen. Nok en gang 10cm nysnø ute, flaks at jeg slipper å dytte en barnevogn avgårde før brøytebilen har gjort sitt i dag. Nok en dag med jobb før man setter kursen mot Sandefjord for litt pinnekjøtt og julegaver.

God morgen fra Forus. Da var man i gang med siste innspurt før helg. Uka har vært rolig med mindre møteaktivitet enn vanlig og jeg innbiller meg at det har med pågående vinterferie i en annen del av landet. Neste uke er det visstnok vinterferie her i distriktet så det blir antakeligvis en relativt rolig uke da også. Men energiforsyningen skal gå sin gang den så det er vel bare å holde fortet. Ha en fin dag forumister!

God morgen fra Amsterdam. Litt dumt å reise når det tydeligvis er 10 cm nysnø hjemme, men man kan ikke vinne alt. Frokost nå også tog til Brussel for å kjøpe sjokolade før turen går videre til London i ettermiddag.

Doble poeng på Eb Mastercard i helgen.

God morgen her fra Oberlech. Ser ut som det kan bli en bra dag både i bakken og på uteterrassen. Ha en fin dag

fe5143de2e4663969740cfc1611057d9.jpg

God fredag til dere, fremdeles torsdag kveld her paa Kahului Airport. Alaska Redeye hjem til Seattle hvor det ogsaa er nysnø og 27F. AS Premium Economy er ikke helt galt, men Redeye er for spesiellt interesserte - klar nedtur fra Hawaiian Exit row, men det ble solid kompensasjon i form av Miles og penger - nok til en ny tur / retur Seattle - Maui og vi skal tilbake.

Litt fornaermet over Sixt som ville ha tilbake LillestroemToyota’en - en bil vi ble meget glad i. Middagen i gaar paa Kapalua Montage ble en absolutt perfekt avslutning og feiring av soelvbryllupet.

God morgen fra Kongsberg.

Det blir snart en tur til kontoret på Notodden for å ordne en del ting til undervisningen neste torsdag. Vi reiser til Tyskland i morgen tidlig og kommer ikke hjem før onsdag på kvelden så det meste til neste ukes undervisning må ordnes i dag. Ellers skal Golf'en til helsesjekk hos doktoren i dag. Satser på at det ikke er noe å sette fingeren på under EU kontrollen.

Hei fra en nedsnødd Knaus. Siste morgen som gressenkemann og null matpakke kokkelering.. Nykvernet kaffe er i koppen og 80% effektivt hjemmekontor er i gang. Blir godt å få hjem familien fra fjellgodset i kveld.

Blir en liten Lars Monsen bak i krattet her under lunchen. Regner med det er tomt da absolutt alle her er bortreist.

Trøtt morgen fra Lillestrøm. Det føles på en måte som om kroppen har blitt bombardert med alle verdens virus, som den nå sorterer i skuffer og skap. Det er vel ikke utenkelig at stemmer heller, gitt at jeg har vært på messe med noen tusen folk i helgen. Stått i trange heiser og fulle værelser.

Men litt fjongere i hatten i dag enn i går. Bedre sent enn aldri er det også. Så jeg får komme meg inn på bortisen.

Ha en fin en

God formiddag fra Forus II,

Morgenmøter unnagjort her i prosjektet , tid for planlegging av aktiviteter for mars måned. Det blir ikke mindre travelt fremover.
Bra vær her over i sørvest idag og det ligger an til årets første "våronn" i hagen i ettermiddag.
Ha en fin dag.

God morgen fra Stockholm. Frokost er inntatt og etterhvert skal man på et museum. Kan meget vel anbefale Brisket & Friends om man er opp for noe skikkelig amerikansk BBQ med tilsvarende godt øl til. De har også en filial i Gøteborg, men må si jeg likte filialen i Stockholm sentrum bedre. Mer serviceminded personell. Det fungerer sånn at man bestiller i baren og så kommer de med maten, men ja de tok seg til og med tid til å gå rundt og høre om maten smakte osv selv med denne måten å bestille på.

Savner faktisk noe slikt i Oslo - det tror jeg kunne slått bra til, men samtidig så hadde det sikkert kosta skjorta og spise på noe sånt med norsk prisnivå da.

Last edited:
Savner faktisk noe slikt i Oslo - det tror jeg kunne slått bra til, men samtidig så hadde det sikkert kosta skjorta og spise på noe sånt med norsk prisnivå da.

Man har jo Eldhuset og Way Down South som skryter på seg amerikansk BBQ uten at jeg har prøvd de (eller tilsvarende i USA for den saks skyld)

God ettermiddag herfra. Et nytt påfyll med snø og meldt om sol og kuldegrader i morgen så gjør jeg nok klar for en runde på ski i Krokskogen. Ellers ingen andre planer enn en :drink i dag. Ha en fin helg, med eller uten de-ice-væske.

Etterhvert klarnet det opp der ute og nå skinner solen. 23 varme allerede. I motsetning til der ute i vest hvor det sner regner, iser og alt i mellom. Registrerer at robertaas har valgt denne helgen til å finne sol og varme i LAX, det får man kalle bomskudd. Det skal falle sne helt ned til San Ber'dino.

Ellers skal dagen tilbringes på kontoret før konemor har lovet å ta meg ut til fancy dinner på favorittrestauranten, uvisst av hvilken grunn. ;) ¨

Men nå må bikkjematen blandes og kokes opp. Trallabom!

Edit: Nei, har du sett! :D

Attachments

• Skjermbilde 2023-02-24 093512.jpg
    Skjermbilde 2023-02-24 093512.jpg
    6.9 KB · Views: 109
Last edited:
Back