Herlig fredag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme igjen på Ris. Kaffe, aviser på nett og papir (D2) og forum før arbeidsdagen starter om en times tid. Et par ærend i og utenfor sentrum før det skal lades opp til morgendagens Prideparade. Nyt fredagen:-)

Morn fra Tønsberg. En liten retur til gamle trakter i dag for å kvitte oss med en bolig. Blir litt drøyt å skulle sitte på to boliger. Benytter nok også anledningen når man er i storbyen til å få unnagjort et par ærend, samt en tur innom bortekontoret

Glad morgen fra fantastiske PRG ☀️ Siste dag og hjemreise med nytt selskap som skal prøves, Eurowings og deres A319.

Med 75.000 skritt på 3 dager og såre ben skal det bli godt å komme hjem igjen. Men fruen har storkost seg og jammen meg kontoen også

God morgen fra Oslo. I dag blir det konsert hos sjefen gitt. Det tror jeg blir passe gøy

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

God morgen. Her droppet jeg vekkerklokke, men ble for det kun en halvtime L1 enn normalt når jeg leverer i barnehagen. Dog var for en sjelden gang ikke først. Effektiv før regnet kom i går, så fikk til og med klippet gresset under trampolinen. Ha en fin dag

God morgen. Tung morgen og sår hals var unnskyldningen for å ikke trene. Nå skal det kontoreres og jeg har store planer om å få ryddet i diverse saker. I kveld satser vi på bra vær på Voldsløkka. Er det gressmatte der? Er litt usikker på egnet fottøy.

God morgen fra Paris. Siste dagen her i dag og i kveld bærer det hjemover til Kongsberg igjen. Turen går ned SAS i Plus. Vi har ikke lagt de store planene i dag. Det blir nok en rolig dag uten altfor mye trasking. Det har blitt mye gåing de tre siste dagene og kroppen trenger litt hvile nå. Jeg er veldig glad for at vi kom oss på denne turen. Det har ikke vært for mye reising siste to årene.

God morgen fra hjemmekontoret.. Her er det fullt hus med tre barn og Dragen skal som kom hjem 0100 i natt skal på bortkontor.. Virker som den yngste skal litt på AKS så får man gjort unna litt her.

God formiddag fra Cote de Azur,
Her nytes livet i langsom kino , frokost og morgenbad så langt.
Handling av mat på det lokale markedet før vi tar en tur opp til Fayence og ettermiddagens seilflyging.
Ha en fin helg.

God formiddag fra Cote de Azur,
Her nytes livet i langsom kino , frokost og morgenbad så langt.
Handling av mat på det lokale markedet før vi tar en tur opp til Fayence og ettermiddagens seilflyging.
Ha en fin helg.

Heldiggris.. Og igjen - kom gjerne med noen tips om små perler som er verdt en kjøretur.

God ettermiddag fra Bangkok. Her er noen små ærend utført men pga litt regn ble det buss hjem, så ligger litt etter på antall steg.
Men har vert i både treningsrom og basseng.
Nå driver en å gjør seg klar, det blir ut å treffe en kjenning med samme interesse som de øvrige her inne. Slikt kalles vell «toppmøte»
Ha en flott fredag :)

God ettermiddag fra Bangkok. Her er noen små ærend utført men pga litt regn ble det buss hjem, så ligger litt etter på antall steg.
Men har vert i både treningsrom og basseng.
Nå driver en å gjør seg klar, det blir ut å treffe en kjenning med samme interesse som de øvrige her inne. Slikt kalles vell «toppmøte»
Ha en flott fredag :)

Det å ta buss i Bangkok er nok noe jeg aldri ville funnet på å gjøre... Virker litt galskap å gjøre det. I motsetning til Skytrain og Metroen der er vel all info vedrørende busser bare på thai?

G’morgen. Bøtteballetten rumsterer rundt inne mens bikkjene og jeg har søkt tilflukt på terrassen. Etter bøtteballetten kommer tepperensemannen, så her er det fullt kjør i dag.

Men det skal jobbes likevel, så da blir det kanskje å dra bikkjer og laptop ut til skuret i hagen, hvor det er skygge og vifte. Dukket akkurat opp varsel om torden etter 13 dog .. så da må i tilfelle en del gjenstander berges inn fra plattingen bak huset ..

Mas mas mas over hele linja ..

God ettermiddag fra Santa Lucia, av alle ting. Har forsøkt å tre sånn lysekrone på knollen til Storsmurfen men til ingen nytte. Ikke får jeg lussekatter heller.

Men bra har vi det. Sykt bra, faktisk.

Nå bærer det ut på ruslerunde nummer 2, så vi får planlagt antall skritt i boka før biff i kveld. :)

Ha en ekstra best fredag, og lykke til med Pride i morgen og The Boss for de som skal det. Hadde gjerne deltatt på begge!

God ettermiddag fra Santa Lucia, av alle ting. Har forsøkt å tre sånn lysekrone på knollen til Storsmurfen men til ingen nytte. Ikke får jeg lussekatter heller.

Men bra har vi det. Sykt bra, faktisk.

Nå bærer det ut på ruslerunde nummer 2, så vi får planlagt antall skritt i boka før biff i kveld. :)

Ha en ekstra best fredag, og lykke til med Pride i morgen og The Boss for de som skal det. Hadde gjerne deltatt på begge!

Her ble det et snitt på drøye 13000 skritt pr dag i juni…så da er jeg definitivt klar for paraden i morgen. Juks og fanteri at de ikke hadde lussekatter igjen…

Back