Endelig fredag - endelig pinse!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Her spilles Jonas Fjeld's "Drammen i regn" paa full guffe paa iPhone'en i et forsoek paa aa vaakne....tilbrakte mestparten av natten med en syk Beagle so helt klart hadde spist noe hun ikke taalte...foerst ved 4 tiden var hun frisk og sovnet som sten....og naar en skal opp klokken 5 blir det lite soevn.....en frisk sykkeltur via BlackBird Bakery og en Quad Latte hjalp noe.....gjett om jeg gleder meg til 4 timers moete med konsulentene vi har gitt sparken....I likhet med Tommy har vikingen vaaknet i meg ogsaa....

Gratulerer saa mye Tommy....vi sees i SFO i loepet av vaaren....

Jepp, men vi er ofte i SFO ogsaa i tiden fremover....den lille Italienerinnen er i SFO hver uke...og jeg blir med en del ganger....

Hadde en utmerket fredag! Det ble et besøk på stjernerestauranten Osteria Vecchia Malcèsine og Menu di Terra. 5 retter med en ravioli med and og en ostesaus basert på osten Bross. Matchende vinmeny. Nydelig vær og fantastisk god og hyggelig service. Etterpå ble det en tur med taubanen fra Malc\esine til Monte Baldo. Flott utsikt over Gardasjøen fra nesten 2000 meters høyde.
Kvelden ble tilbrakt på Ristorante Risorgimento i Sirmione. Bl. a. flambert pepperstek. Også noen grappaer på Bounty Bar etterpå.

Back