Endelig Boeing 737-400 i SAS farger!!!

Alle ex-sk -700 blir modifisert fra 131 til 140 seter. Jeg vet med sikkerhet at 3 er i produksjon, de siste 3 er på gang. Personlig syns jeg dette er meget synd. For det første, selve setet i 131 utgaven samt -600 og -800 er meget behagelige, og for det andre vil det bli færre rader med 32" pitch. I forrige uke tok jeg en gjenværende 131 seter hjem fra CPH, og på rad 22 der jeg var plassert var det god plass til beina med 32" pitch. Jeg er mer skeptisk til de nye setene og håper for all del ikke det blir de samme setene som i A319 og modifisert A321: de er en smule lavere, noe krummere og mer oppreist seterygg enn f.eks. MD80 og 737NG.

Når det gjelder ex-bu -700 går disse fra 134 til 141 seter, altså samme som RRA og RRB. -500 skal også få nye seter, vet ikke om dette skjer i 2008. Har ikke hørt at -400 skal få nye og flere seter ombord.

Første gang jeg opplever så lang tid uten bilder..... Eller befinner jeg meg på feil forum nå (er i såfall ikke første gangen.....):question:

Espen:cool:

Flaks det var lønning nettopp - må jo spandere pizza på deg på søndag,
hvis ikke er jeg vel så "heldig" at det blir slatluker/tankluker på TUF'en..!! ;)

LN-BRE trengte ihvertfall to nye setetrekk som jeg skiftet nettopp.
Utrolig hva passasjerer gjør i disse setene!
Jeg er imponert over hvordan ett barn klarer å smøre så mye sjokolade utover setetrekket!

LN-BRE trengte ihvertfall to nye setetrekk som jeg skiftet nettopp.
Utrolig hva passasjerer gjør i disse setene!
Jeg er imponert over hvordan ett barn klarer å smøre så mye sjokolade utover setetrekket!

Og jeg er imponert over at foreldre tillater slikt......

Og jeg er imponert over at foreldre tillater slikt......

Helt enig! Har mange ganger sett at foreldrene gir blanke i hva ungene gjør, så lenge de slipper maset fra dem noen minutter. Spesielt hvis de samtidig ikke sitter i deres egen bil/båt/sofa osv...

Om jeg ikke tar helt feil, så kom LN-BUE fra SNN i dag 30 nov.

Noen som vet om den og har blitt nymalt?

Og BUF er allerede avfotografert forrige mandag på MAN

LN-BUF_DN_261107.jpg

LN-BUE er nymalt i dag ja

Nå virker det som om at SAS har trappet opp omlakkering av ex. Braathens fly. Nå har de vel omlakkert 3 fly på en mnd. Fortsetter det sånn går det rimelig raskt før siste maskin i Braathens farger er borte for godt...:69:

Det er vel heller et ønske fra selskapet om å bli mer tydelig på sitt brand, og å "bli ferdig" med Braathens, og komme seg videre som ett selskap. Ola Strand har jo påpekt at det å beholde Braathens-navnet så lenge, muligens har bidratt til at det fremdeles har vært "to selskaper" ganske lenge. Nå skal det bevises, både internt og eksternt at det er ETT selskap og EN organisasjon. Og bra er det!

Det er vel heller et ønske fra selskapet om å bli mer tydelig på sitt brand, og å "bli ferdig" med Braathens, og komme seg videre som ett selskap. Ola Strand har jo påpekt at det å beholde Braathens-navnet så lenge, muligens har bidratt til at det fremdeles har vært "to selskaper" ganske lenge. Nå skal det bevises, både internt og eksternt at det er ETT selskap og EN organisasjon. Og bra er det!

Da burde man også bytte ut det norske flagget med de skandinaviske....

Her er LN-BRE , tatt på Flesland 30 november.

Attachments

• SAS_LN-BRE_a_.jpg
    SAS_LN-BRE_a_.jpg
    156 KB · Views: 535
  • SAS_LN-BRE_b_.jpg
    SAS_LN-BRE_b_.jpg
    154.3 KB · Views: 551
Back