Dag Johnsen
ScanFlyer Gold
Hei igjen Dag... dette var jo en kjempeflott reisebeskrivelse med fine bilder...! Du er nok en del flinkere til dette enn meg...!
Det med B757 BusinessFirst kommentaren din var det samme en Boeing exec. jeg traff for litt siden nevnte. Han var veldig skeptisk til dette narrrowbody konseptet, og skulle reise med oss til Europa, men med kun 16 seter og full first class service sa han det lignet mere på en businessjet...
Vi kjører både Berlin og Hamburg med B757 om dagen, i tillegg til Stockholm og noen andre ruter, så de andre winglet B757'ene var vel satt opp på en av disse rutene. Ship 105 er den neste som får winglets, og skal være ferdig den 19 Juli.
Vi startet med å legge inn in-seat-power på den første B757'en oppe på IAH i går, så da skulle det ikke bli noe problemer med computer batterier lenger...
Ha en fortsatt god sommer Dag... og ikke jobb for mye for dette er jo litt ferie også... så sees vi på Oshkosh... :up:
Dag
Det med B757 BusinessFirst kommentaren din var det samme en Boeing exec. jeg traff for litt siden nevnte. Han var veldig skeptisk til dette narrrowbody konseptet, og skulle reise med oss til Europa, men med kun 16 seter og full first class service sa han det lignet mere på en businessjet...

Vi kjører både Berlin og Hamburg med B757 om dagen, i tillegg til Stockholm og noen andre ruter, så de andre winglet B757'ene var vel satt opp på en av disse rutene. Ship 105 er den neste som får winglets, og skal være ferdig den 19 Juli.
Vi startet med å legge inn in-seat-power på den første B757'en oppe på IAH i går, så da skulle det ikke bli noe problemer med computer batterier lenger...

Ha en fortsatt god sommer Dag... og ikke jobb for mye for dette er jo litt ferie også... så sees vi på Oshkosh... :up:
Dag