En vanlig morgenbønn inflight på Etihad...

Re: En vanlig morgenbønn inflight på Ethiad...

Hos QR ville dette ikke blitt akseptert, det har kabinbesetningen klare instruksjoner på.

Re: En vanlig morgenbønn inflight på Etihad...

Hei Flight Cancelled!

Har aldri heller hørt om noen religioner der det MÅ hyles eller ropes for at den opphøyde makt skal høre dem... I hvertfall ikke ombord i et fly, som vel er de nærmeste mange kommer Vårherre.. :)

Religion kan de dyrke hjemme eller i kirken, moskeèn eller liknende, ikke ute blant folk som gir en blank f.. i hva andre tror på!

Respekt for religion skal man ha, men respekt for religiøse har jeg ikke alltid....

Kim

For å ta et pent sirkulert sitat fra dette "internettet":

Religion is like a penis. It's fine to have one and it's fine to be proud of it, but please don't whip it out in public and start waving it around... and PLEASE don't try to shove it down my throat.

...det tror jeg summerer det hele ganske pent, for alle religioner.

-A

Så noe lignende på Egypt Air for en del år siden. Han gaulte riktig nok ikke slik som han på videoen men fyren som gjorde det så ut som en kryssning av Bin Laden og Krekar.
Var sikker på at nå var det en bombe innen kort tid.
Meg og en kollega satt og diskuterte hvordan vi skulle hoppe på han og kneble han. Var visstnok normalt for det var ingen andre som reagerte.
Var veldig lettet når han satt seg ned og holdt fred.

Back