Helt fantastisk rapport! Takker![]()
Takker så mye for veldig hyggelig tilbakemelding!

Hjemreisen kommer plutselig.
Helt fantastisk rapport! Takker![]()
Tusen takk for turen, utrolig godt beskrevet, flotte bilder. Me like![]()
Dette her har jo bare blitt en helt EPISK trip report altså, og bør gå ned i historien som en av de aller beste vi har hatt!
Må si at rundturen din på NZ ser utrolig spennende ut. Selv om det ble mye kjøring.
Korean så litt skuffende ut? Eller er det bare jeg som syntes det virket litt slitent? China Southern, som jeg ville trodd skulle være en katastrofe så jo bedre ut.
For øvrig bra du har fått noe lærdom av Bongos Tryllereiser![]()
Registrerte også at de, ikke overraskende, serverte Snow som øl ombord. Verdens, i særklasse, mest solgte øl.
Takk for turen, Rolf! Mye interessant og -som vanlig- gode bilder. Hvis verden returnerer til normalen etter hvert kan det absolutt være en tanke med EK First på en slik legg som avslutning på et South Pacific prosjekt som er (var?) i planleggingsfasen. Jeg stusser litt på at China Southern serverer på brett med en litt tacky papirduk under?
Uansett, takk for en meeget utfyllende rapport!
Bongos Tryllereiser er min store inspirasjon![]()
Bongos er suverene og uovertrufne hvis du skal noe sted. Hvis du skal til en definert destinasjon og til en bestemt tid,ville jeg imidlertid muligens valgt noe annet ... Men Bongos får deg avgårde, det skal de ha.
Nok en gang en suveren rapport - oppdaget de siste 2/3 litt sent. Litt nysgjerrig paa hvilken Drone du har valgt - er ogsaa i gang med serioes foto fra Droner (heldigvis bor LN-MOW godt utenfor rekkevidde til at hagla hans naar min Drone).
Hei, og takk for en super rapport! Et noe sent spørsmål, men har ikke sett denne rapporten din tidligere. Har du noe peiling på hvor mange Gb/Tb du har brukt av data på denne turen? Det må jo ha vært en uhorvelig masse med den oppløsningen det ser ut som du har apparatene dine innstilt på. Vennlig hilsen "perpåhøvik"