- Takk for at du reddet livet mitt
I går møttes pasasjeren og SAS-flyvertinnen igjen etter hjertedrama.
http://www.aftenposten.no/reise/nyheter/article2766184.ece
Last edited by a moderator:
- Takk for at du reddet livet mitt
I går møttes pasasjeren og SAS-flyvertinnen igjen etter hjertedrama.
Det burde være en lege ansatt. Hvis noen blir akutt syk kan det stå om sekunder. Da nytter det ikke å lete etter en lege blant passasjerene.
At det ikke er ansatt lege på
Norges hovedflyplass synes jeg faktisk er sjokkerende.
Det burde være en lege ansatt. Hvis noen blir akutt syk kan det stå om sekunder. Da nytter det ikke å lete etter en lege blant passasjerene.
At det ikke er ansatt lege på
Norges hovedflyplass synes jeg faktisk er sjokkerende.
Blir ikke helt det samme da .. det man trenger på en flypass er noen som kan litt akuttmedisin og 'holde stand' inntil sykebilen eller en 'ordentlig' lege kommer på plass.
Men det er jo akkurat det som Brann og Redning på OSL gjør, det er ikke akkurat de med slangen de kommer løpende når det står om livet.
De "brannmennene" som kommer da er jo skolert innen akuttmedisin osv.
Forøvrig så har jeg annonsert etter en lege et par ganger, den ene gangen så dukka det opp 3 stk på en stille formiddag
Og en lege som befinner seg på flyplassen kommer raskere enn det Brann og reddning gjør, så hvorfor skulle en lege som befinner seg på et kontor et eller annet sted på flyplassen komme raskere ???
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.