LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 2 Jul 2011 #21 Re: En russer på Sola Fint bilde, men ingen russer. Like lite russisk som Saab er norsk, faktisk. Antonov = ukrainsk selskap UR = ukrainsk register
Re: En russer på Sola Fint bilde, men ingen russer. Like lite russisk som Saab er norsk, faktisk. Antonov = ukrainsk selskap UR = ukrainsk register
H Hickok ScanFlyer Mile High Club Medlem 2 Jul 2011 #22 Re: En russer på Sola Flott bilde av en rus*** ehh ukrainer på Sola!
FlyboyKarsten ScanFlyer Gold 2 Jul 2011 #23 Re: En russer på Sola Nydelig bilde en Russer ikke så sjeldent og se på SVG. Ser du også vodka stripene etter denne når den tar av
Re: En russer på Sola Nydelig bilde en Russer ikke så sjeldent og se på SVG. Ser du også vodka stripene etter denne når den tar av
Martin Moderator Medlem 2 Jul 2011 #24 Re: En russer på Sola FlyboyKarsten said: Nydelig bilde en Russer ikke så sjeldent og se på SVG. Ser du også vodka stripene etter denne når den tar av Click to expand... Les et par innlegg lenger opp, så der du at det ikke er en russer.
Re: En russer på Sola FlyboyKarsten said: Nydelig bilde en Russer ikke så sjeldent og se på SVG. Ser du også vodka stripene etter denne når den tar av Click to expand... Les et par innlegg lenger opp, så der du at det ikke er en russer.
Y Yankee ScanFlyer Gold 3 Jul 2011 #25 Re: En russer på Sola Samma det vel, jeg er fornøyd med bildet.. funka Flickr linken?
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 3 Jul 2011 #26 Re: En russer på Sola Joachim Sandven said: Samma det vel, jeg er fornøyd med bildet.. funka Flickr linken? Click to expand... Fremgangsmåte for å publisere fra Flickr: Grab the HTML/BBCode Velg størrelse på bildet, 1024x682 sånn cirka Huk av BBCode Copy and paste på Flyforum.
Re: En russer på Sola Joachim Sandven said: Samma det vel, jeg er fornøyd med bildet.. funka Flickr linken? Click to expand... Fremgangsmåte for å publisere fra Flickr: Grab the HTML/BBCode Velg størrelse på bildet, 1024x682 sånn cirka Huk av BBCode Copy and paste på Flyforum.
Y Yankee ScanFlyer Gold 3 Jul 2011 #28 Re: En russer på Sola suppebuss: Jeg kommer til å ta flere bilder når det kommer fler russ.. eehhh øst-europeiske/uvanlige fly til Sola! Må bare få rensa 18-55 objektivet å få 70-300'n tilbake
Re: En russer på Sola suppebuss: Jeg kommer til å ta flere bilder når det kommer fler russ.. eehhh øst-europeiske/uvanlige fly til Sola! Må bare få rensa 18-55 objektivet å få 70-300'n tilbake
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 3 Jul 2011 #29 Re: En russer på Sola Joachim Sandven said: Samma det vel, jeg er fornøyd med bildet.. funka Flickr linken? Click to expand... Ja og du er som kjent østlending fra Bergen. Det er det samme -alt er det samme :headbang
Re: En russer på Sola Joachim Sandven said: Samma det vel, jeg er fornøyd med bildet.. funka Flickr linken? Click to expand... Ja og du er som kjent østlending fra Bergen. Det er det samme -alt er det samme :headbang
Y Yankee ScanFlyer Gold 3 Jul 2011 #30 Re: En russer på Sola Haha... det er litt av en humor du har, men fra spøk til alvor et øyeblikk. Det var absolutt ikke min mening å fornærme deg LN-KOG, det er jo bare tross alt et bilde! Beklager! Last edited: 4 Jul 2011
Re: En russer på Sola Haha... det er litt av en humor du har, men fra spøk til alvor et øyeblikk. Det var absolutt ikke min mening å fornærme deg LN-KOG, det er jo bare tross alt et bilde! Beklager!