• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

En russer på Sola

Yankee

ScanFlyer Gold
En russer på Sola

UR-CCP AN-12A Landet ca 22:01.
DSC09811.jpg

Re: En russer på Sola

Flott bilde,Joachim:)
Selv hadde jeg et hyggelig møte med UR-CAG på Zaventem midt i uka.

Takk skal dere ha for fine kommentarer. :)

Litt info:

Tid fotografert: 22:10
F-stopp: f/5,6
Eksponeringstid: 1/125 sek.
ISO-hastighet: ISO-400
Objektiv: Sony 18-55

Noen som kan hive bortover en 10mm jeg kan bruke for å knipse den i natta :)
Bra jobba Joachim

Takk alle sammen :D det er slike kommentarer som gjør at jeg fortsetter å tar bilder :D

EDIT: Den står ikke borte ved lysmasta, den står ved Norcopter/Fonnafly bygget der man kjører for å komme inn mot Pegasus Helikopter.

Detta var saker, liker russere :)
Flott med bevegelse i propellene, bra utsnitt av motivet og. Stå på Joachim blir bare bedre og bedre det her.

Noen andre som har problemer med Photobucket?
Jeg trykker på "Upload now" knappen men ingenting skjer!

Bytt først som sist til Flickr ;) Så slipper du alskens problemer, reklame osv. Det er faktisk verdt å betale for flickr!

Og jepp, stiller meg i rekka av folk som liker bildet - jeg liker det spesielt godt pga den gulaktige fargen. Den skapte en stemning / varme i bildet :)

Last edited:
Back