viking1965 ScanFlyer Silver 1 Jul 2011 #4 Re: En russer på Sola Flott bilde,Joachim Selv hadde jeg et hyggelig møte med UR-CAG på Zaventem midt i uka.
Re: En russer på Sola Flott bilde,Joachim Selv hadde jeg et hyggelig møte med UR-CAG på Zaventem midt i uka.
S Scandinavian ScanFlyer Gold 1 Jul 2011 #5 Re: En russer på Sola Beste bildet jeg har sett fra deg så langt. Flott stemning her.
Y Yankee ScanFlyer Gold 1 Jul 2011 #6 Re: En russer på Sola Takk skal dere ha for fine kommentarer. Litt info: Tid fotografert: 22:10 F-stopp: f/5,6 Eksponeringstid: 1/125 sek. ISO-hastighet: ISO-400 Objektiv: Sony 18-55
Re: En russer på Sola Takk skal dere ha for fine kommentarer. Litt info: Tid fotografert: 22:10 F-stopp: f/5,6 Eksponeringstid: 1/125 sek. ISO-hastighet: ISO-400 Objektiv: Sony 18-55
chrSVGa380 Flyspotter på SVG 2 Jul 2011 #7 Re: En russer på Sola Wow Joachim, dette var bra! Klart det beste jeg har sett fra deg til nå
Lennart ScanFlyer Rusty 2 Jul 2011 #8 Re: En russer på Sola Noen som kan hive bortover en 10mm jeg kan bruke for å knipse den i natta Bra jobba Joachim
Re: En russer på Sola Noen som kan hive bortover en 10mm jeg kan bruke for å knipse den i natta Bra jobba Joachim
Y Yankee ScanFlyer Gold 2 Jul 2011 #9 Re: En russer på Sola Takk alle sammen det er slike kommentarer som gjør at jeg fortsetter å tar bilder EDIT: Den står ikke borte ved lysmasta, den står ved Norcopter/Fonnafly bygget der man kjører for å komme inn mot Pegasus Helikopter.
Re: En russer på Sola Takk alle sammen det er slike kommentarer som gjør at jeg fortsetter å tar bilder EDIT: Den står ikke borte ved lysmasta, den står ved Norcopter/Fonnafly bygget der man kjører for å komme inn mot Pegasus Helikopter.
Y Yankee ScanFlyer Gold 2 Jul 2011 #11 Re: En russer på Sola Jeg må ha gjort noe rett for å få så mange positive kommentarer
E Eriksen Newcomer 2 Jul 2011 #12 Re: En russer på Sola Detta var saker, liker russere Flott med bevegelse i propellene, bra utsnitt av motivet og. Stå på Joachim blir bare bedre og bedre det her.
Re: En russer på Sola Detta var saker, liker russere Flott med bevegelse i propellene, bra utsnitt av motivet og. Stå på Joachim blir bare bedre og bedre det her.
V Vidar ScanFlyer Gold 2 Jul 2011 #13 Re: En russer på Sola Veldig bra bildet av en tøff russer! Vidar
eb737 ScanFlyer Blue 2 Jul 2011 #14 Re: En russer på Sola Nydelig bilde, du blir bare bedre og bedre!
Fellowship ScanFlyer Dusty Medlem 2 Jul 2011 #15 Re: En russer på Sola Et utrolig flott og stemningsfullt bilde, gratulerer!
putzmeister ScanFlyer Dusty 2 Jul 2011 #16 Re: En russer på Sola Meget pent bilde med "liv" Det at det er en AN12 gjør jo bildet ekstra bra
Y Yankee ScanFlyer Gold 2 Jul 2011 #18 Re: En russer på Sola Noen andre som har problemer med Photobucket? Jeg trykker på "Upload now" knappen men ingenting skjer!
Re: En russer på Sola Noen andre som har problemer med Photobucket? Jeg trykker på "Upload now" knappen men ingenting skjer!
P Polaris Free Luigi 2 Jul 2011 #19 Re: En russer på Sola Bytt først som sist til Flickr Så slipper du alskens problemer, reklame osv. Det er faktisk verdt å betale for flickr! Og jepp, stiller meg i rekka av folk som liker bildet - jeg liker det spesielt godt pga den gulaktige fargen. Den skapte en stemning / varme i bildet Last edited: 2 Jul 2011
Re: En russer på Sola Bytt først som sist til Flickr Så slipper du alskens problemer, reklame osv. Det er faktisk verdt å betale for flickr! Og jepp, stiller meg i rekka av folk som liker bildet - jeg liker det spesielt godt pga den gulaktige fargen. Den skapte en stemning / varme i bildet
Y Yankee ScanFlyer Gold 2 Jul 2011 #20 Re: En russer på Sola Da prøver jeg meg på en Flickr opplastning av 12'ern Flickr er relativt nytt for meg, men jeg prøver! http://www.flickr.com/photos/63187133@N07/5893621680/in/photostream Last edited: 3 Jul 2011
Re: En russer på Sola Da prøver jeg meg på en Flickr opplastning av 12'ern Flickr er relativt nytt for meg, men jeg prøver! http://www.flickr.com/photos/63187133@N07/5893621680/in/photostream