En litt artig sikkerhetsvideo

Robin882

ScanFlyer Gold
Air New Zealand har laget en sikkerhetsvideo sammen med rugbylaget All Black.
Jeg må si jeg synes dette var mere intressant enn de kjedelige demostrasjonene vi ser hos SAS, DY og alle andre :)

http://www.youtube.com/watch?v=9f1awn9vBZE

Fant denne på Hangar.no og syntes den var litt artig :)

Last edited:
Takk for at du delte den! Bra at flyselskaper bruker slike virkemidler for å få passasjerene til å følge med på sikkerthetsvideoen. :)

Boeing 737-300? Ler godt her. Her er man ombord i Airbus A320 og 777 i filmen. Cocpitt er A320 men senen om hvordam man tar på seg redningsvesten er ombord i en B777 (1min47sek ut i filmen).

Men ja, absolutt et steg i riktig retning for å få pax til og følge med på sikerhetsdemoen. Robin882, Du burde få sett Videoen som NAX viser i sine B737-800 maskiner. Den er slettes ikke gal.

Demoen de kjører på 737-800 hos DY er faktisk ikke dårlig... Enig der grindstein!
Skamkult når de bretter ned skjermene og kjører igang snutten ;) Fancy stuff...

Boeing 737-300? Ler godt her. Her er man ombord i Airbus A320 og 777 i filmen. Cocpitt er A320 men senen om hvordam man tar på seg redningsvesten er ombord i en B777 (1min47sek ut i filmen).

Men ja, absolutt et steg i riktig retning for å få pax til og følge med på sikerhetsdemoen. Robin882, Du burde få sett Videoen som NAX viser i sine B737-800 maskiner. Den er slettes ikke gal.

Har sett den ja! :) Ikke gal den nei.

Faktisk 3 typer her! Det kjappe klippet hvor den ene piloten skrur på setebelteskiltet, er overhead på en 737 hvis jeg ikke tar meget feil ;)

Crouch, touch, brace! :lol:

Men er ikke fornøyd før hele All Blacks står i midtgangen og skriker ut safety instructions i samme stil som det de gjør før kamp. Da tror jeg folk hadde fulgt med!

Back