L LN-KRF ScanFlyer Gold 3 May 2012 #1 En liten smakebit på hva som kommer Her kommer ett par teasere på hva som kommer opp her om ikke så lenge.. Enjoy the Teasers Stay Tuned for more..
En liten smakebit på hva som kommer Her kommer ett par teasere på hva som kommer opp her om ikke så lenge.. Enjoy the Teasers Stay Tuned for more..
Norwegian15 ScanFlyer Blue 3 May 2012 #2 Re: En liten smakebit på hva som kommer WOW!! nydelig! Gleder meg til resten!
L1011-500 ScanFlyer Silver 3 May 2012 #3 Re: En liten smakebit på hva som kommer Helt fantastisk! Rett og slett, ikke noe mer å si i grunnen!
L LN-OSS ScanFlyer Silver 3 May 2012 #5 Re: En liten smakebit på hva som kommer Meget meget lekkert dette, gleder meg til resten .... Liker detaljene og kurvene på 787 svært godt!!
Re: En liten smakebit på hva som kommer Meget meget lekkert dette, gleder meg til resten .... Liker detaljene og kurvene på 787 svært godt!!
FlyboyKarsten ScanFlyer Gold 3 May 2012 #6 Re: En liten smakebit på hva som kommer Wow fantastisk flotte bilder. Fikk gåsehud når jeg så disse bildene, dette er virkelig en flott maskin 787.
Re: En liten smakebit på hva som kommer Wow fantastisk flotte bilder. Fikk gåsehud når jeg så disse bildene, dette er virkelig en flott maskin 787.
Even92LN ScanFlyer Gold 3 May 2012 #7 Re: En liten smakebit på hva som kommer Niice, venter i spenning på resten Håper på flere bilder fra cockpit, nyskjerrig på hva slags annen teknologi de har der inne. Last edited: 3 May 2012
Re: En liten smakebit på hva som kommer Niice, venter i spenning på resten Håper på flere bilder fra cockpit, nyskjerrig på hva slags annen teknologi de har der inne.
L LN-KRF ScanFlyer Gold 3 May 2012 #8 Re: En liten smakebit på hva som kommer Takk så mye for kommentarer! Resten kommer etterhvert, er ikke halvferdig med redigeringen, så bare slapp av, i løpet av helgen så kommer det mer.. Da også fra cockpit "Den som venter på noe godt venter aldri forgjeves!"
Re: En liten smakebit på hva som kommer Takk så mye for kommentarer! Resten kommer etterhvert, er ikke halvferdig med redigeringen, så bare slapp av, i løpet av helgen så kommer det mer.. Da også fra cockpit "Den som venter på noe godt venter aldri forgjeves!"
L LN-RRE Data warehouse consultant 4 May 2012 #9 Re: En liten smakebit på hva som kommer Takk for at du deler disse! Flotte bilder, Kim! Ser ut til at du har gjort good work på også redigeringen!
Re: En liten smakebit på hva som kommer Takk for at du deler disse! Flotte bilder, Kim! Ser ut til at du har gjort good work på også redigeringen!
A amatør ScanFlyer Gold 4 May 2012 #10 Re: En liten smakebit på hva som kommer Nydelig. Og fra neste år er de et fast syn på OSL.:up:
L LN-KRF ScanFlyer Gold 7 May 2012 #11 Re: En liten smakebit på hva som kommer http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=103271 Og her ligger resten av bildene til de som ikke har fått det med seg Enjoy!
Re: En liten smakebit på hva som kommer http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=103271 Og her ligger resten av bildene til de som ikke har fått det med seg Enjoy!