Originally posted by Fellowship
Det er grunn til å få oppklart om denne konkurransen handler om sommerens beste bilde, altså et bilde fra sommeren 2007? Det er slik det er å forstå i det første innlegget til ph-ndr her.
Ellers kan jeg saktens grave etter gode sommerbilder tatt før (LN-SSL: Partnair hadde ikke CV-580 før 1985... )
Men poenget er vel å gå ut å skyte noen gode blinker nå i sommer, ikke sant?
Originally posted by LN-MOW
Det er vel beste sommerbilde med flytema uansett naar det ble tatt .. og da vil jeg kanskje anta at det trengs litt mer 'liv' i bildet enn bare blaa himmel og et fly..??
Toppløsbilde fra SXM tatt i sommer, kombinert med to stk BU DC-7 på innflyging i bakgrunnen vil nok virke på juryen, ja.
Originally posted by ANX
Virker som at du misset den "skjulte" beskjeden i min siste post, kjære SSL...
Hinter du at vi får toppløse bilder av LN-SSL?![]()
Originally posted by ANX
Toppløsbilde fra SXM tatt i sommer, kombinert med to stk BU DC-7 på innflyging i bakgrunnen vil nok virke på juryen, ja.
Hehe, da er bildet i så fall fake.![]()
Hvis det skal være med Braathens DC-7 så må man først finne opp en tidsmaskin og dra tilbake for å kjøpe dem en! Syns kanskje det var å legge lista litt høyt…
Toppløst derimot (pluss fly selvsagt) høres bænkers ut mht å påvirke juryens dømmekraft. :colgate:
Originally posted by ANX
Kjære SSL - mine fredagskveldposteretterfredagspilsing TGIF må tas med et kilo salt.
Noen lørdagsmorgener når jeg skal rydde/vaske finner jeg poster som ikke jeg selv engang forstår innholdet av. ALTSÅ: Fredagskvelder uttrykker jeg meg ekstremt krøkkete.
Så håper jeg alle på forumet kan bære over med denne min personalitetsdefekt...![]()
Originally posted by ANX
Ahhh - da er vi to om det... :drunk:
Hei, vettduhva, nå har vi "hijacket" en tråd IGJEN (duh). Herlig.
Kos deg med ferie, det trenger du! Hele Norge er slow i slutten av juli.
Originally posted by LN-SSL
Originally posted by ANX
Hahaha...., ja pass deg nå..., snart får vi vel karantene...:colgate:
Originally posted by ph-ndr
Originally posted by LN-SSL
Originally posted by ANX
Hahaha...., ja pass deg nå..., snart får vi vel karantene...:colgate:
Dere blir nok henvist til kun å ha tilgang på det nye forumet "Barneoppdragelse og spanking".
-A
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.