Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Originally posted by Fellowship
Det er grunn til å få oppklart om denne konkurransen handler om sommerens beste bilde, altså et bilde fra sommeren 2007? Det er slik det er å forstå i det første innlegget til ph-ndr her.
Ellers kan jeg saktens grave etter gode sommerbilder tatt før (LN-SSL: Partnair hadde ikke CV-580 før 1985... )
Men poenget er vel å gå ut å skyte noen gode blinker nå i sommer, ikke sant?

Originally posted by LN-MOW
Det er vel beste sommerbilde med flytema uansett naar det ble tatt .. og da vil jeg kanskje anta at det trengs litt mer 'liv' i bildet enn bare blaa himmel og et fly..??

Toppløsbilde fra SXM tatt i sommer, kombinert med to stk BU DC-7 på innflyging i bakgrunnen vil nok virke på juryen, ja.

Originally posted by ANX
Virker som at du misset den "skjulte" beskjeden i min siste post, kjære SSL...

Hinter du at vi får toppløse bilder av LN-SSL?

Originally posted by ANX
Toppløsbilde fra SXM tatt i sommer, kombinert med to stk BU DC-7 på innflyging i bakgrunnen vil nok virke på juryen, ja.
Hehe, da er bildet i så fall fake.
Hvis det skal være med Braathens DC-7 så må man først finne opp en tidsmaskin og dra tilbake for å kjøpe dem en! Syns kanskje det var å legge lista litt høyt…
Toppløst derimot (pluss fly selvsagt) høres bænkers ut mht å påvirke juryens dømmekraft.

Originally posted by ANX
Kjære SSL - mine fredagskveldposteretterfredagspilsing TGIF må tas med et kilo salt.
Noen lørdagsmorgener når jeg skal rydde/vaske finner jeg poster som ikke jeg selv engang forstår innholdet av. ALTSÅ: Fredagskvelder uttrykker jeg meg ekstremt krøkkete.
Så håper jeg alle på forumet kan bære over med denne min personalitetsdefekt...

Originally posted by ANX
Ahhh - da er vi to om det... :drunk:
Hei, vettduhva, nå har vi "hijacket" en tråd IGJEN (duh). Herlig.
Kos deg med ferie, det trenger du! Hele Norge er slow i slutten av juli.

Originally posted by LN-SSL
Originally posted by ANX
Hahaha...., ja pass deg nå..., snart får vi vel karantene...

Originally posted by ph-ndr
Originally posted by LN-SSL
Originally posted by ANX
Hahaha...., ja pass deg nå..., snart får vi vel karantene...
Dere blir nok henvist til kun å ha tilgang på det nye forumet "Barneoppdragelse og spanking".
-A

We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.